1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jaka konsola?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Sick, Kwiecień 15, 2011.

1. Sick

Sick Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam

Nie znam się w ogóle na konsolach i mam kilka prostych pytań, zawsze myślałem że kupowanie konsoli to wyrzucanie kasy w błoto, dlaczego? Ciągle wychodzą nowe konsole np. ps ps 2 ps 3 itp. i gry są bardzo drogie oryginalne. Potrzebuje konsoli żeby się oderwać od kompa i tak nie gram nic na kompie i się nudzę. Kilka pytań mam do Was.

1. Czy opłaca się kupować konsole jak tak to jaką? (przykład kupiłem ps2 a nowe gry już nie wychodzą do ps2 tylko do ps3) a CHYBA xbox 360 jest taki bardziej uniwerslany wszystkie gry na niego wychodzą i można przez długi czas zostać przy tej jednej konsoli
    2. Czy można pobierać z netu gry i grać na piratach (tak wiem dla maniaków to obraza itp. ale nie jestem maniakiem i nie chcę wydawać 100zł za 1 grę)
    3. Jakie są plusy grania na konsoli a nie na PC? (ja wiem tylko że w łóżku można grać hehe)

Bardzo dziękuję i liczę na Wasze odpowiedzi.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Lukos

Lukos Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Blok
    1. Opłaca się - przede wszystkim wygoda grania. Jaką? Poszukaj na necie porównania konsol i wybierz tą, która Ci najbardziej odpowiada.
    2. Tak (Ps3, Xbox360, Wii)