Xbox 360 Jaką przeróbkę polecacie LT 3.0 czy RGH2.0.

KOMAR77

Banned
Użytkownik
Świeżak
Witam wszystkich na początek napisze że jestem na tym forum nowicjuszem i nie bardzo wiem co z czym. Więc proszę o wyrozumiałość. Zdążyłem zapoznać się ze jest możliwość przeróbki xboxa 360 tak jak w temacie. Mam pytanie którą przeróbkę polecacie co wybrać? Konsola z roku 2011mieciać czerwiec. Ja bym chyba zdecydował się na przeróbkę LT 3.0. Mam prośbę bo wiele jest tematów z takim pytaniem jak moje ale może ktoś podpowie jak samemu będę mógł przerobić moja konsole.
 

davex

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Podstawowe pytanie chcesz grać online czy tylko singel?

Za błędy odpowiada Android
 

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
RGH 2.0 ---> Zero płyt grasz z dysku w gry bez nośników, ale zapomnij o multi.
LT ---> granie z płyt, wymagana nagrywarka IHAS, granie na multi jest możliwe.
Sam lepiej tego nie przerabiaj jak nie masz lutownicy programatorów itp. Przerobienie tego teraz kosztuje grosze.
 

KOMAR77

Banned
Użytkownik
Świeżak
RGH 2.0 ---> Zero płyt grasz z dysku w gry bez nośników, ale zapomnij o multi.
LT ---> granie z płyt, wymagana nagrywarka IHAS, granie na multi jest możliwe.
Sam lepiej tego nie przerabiaj jak nie masz lutownicy programatorów itp. Przerobienie tego teraz kosztuje grosze.
Cześć a możesz polecić jakiś serwis z Pomorza? Czyli lepiej przeróbka na LT sam nie wiem ale może kiedyś może się przydać dostęp do Internetu i gra w sieci. A jakie to koszty takich przeróbek. Fajnie by było gdybym mógł ściągnąć gre z neta i sobie wypalić dodam ze nie mam stacjonarnego kompa tylko laptopy.
 

maciek447

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak