jaki pendrive?

turysta

Użytkownik
Użytkownik
Witam! Wczoraj podłączyłem do konsoli moje mp3 w celu słuchania muzyczki podczas gry, niestety bardzo długo wczytywalo muzyke. Czy to wina słabej mp3? a moze musze zaktualizowac dasborda? Jeżeli to wina mp3 to jakiego byście poradzili pena ok 4gb zeby nie było juz takich problemów.
 

sunrise103

Użytkownik
Użytkownik
Ja osobiście mam EMTEC'a 4GB i wszystko ładnie hula, na nowym dashu. Mi taki wystarczy, ale polecam. Nie będę wydawał więcej kasy na jakieś głupie Pendrivy
 

Deep

Użytkownik
Użytkownik
Hmm jeśli masz trochę więcej pieniędzy zainwestuj w dysk usb 2.5". Mają o wiele lepszy stosunek cena/wielkość. Wszystkie takie dyski wykorzystują maksymalnie możliwości usb w przeciwieństwie do pendrivów. Na moim dysku muzyka włącza się prawie od razu po wybraniu katalogu.
 

sunrise103

Użytkownik
Użytkownik
Deep: Jestem świeżym posiadaczem X'a. Czy można wykorzystać ten dysk do instalacji na nim gier, czy nie? Wybaczcie, ale jestem zielony...
 

turysta

Użytkownik
Użytkownik
mozesz dac jakiegoś dobrego linka do allegro ? ile mają takie dyski?

odp. nie mozna instalowac gier
 

turysta

Użytkownik
Użytkownik
odświeżam
 

hehe925

Użytkownik
Użytkownik
odświeża się co 24h.
 

ReXx

Użytkownik
Użytkownik
Można instalować gry. Tylko że Xbox wykorzysta 16GB na Gry, dema itp.. jak zwykłe gry. Reszta będzie jak zwykły dysk na multimedia filmy itp.

Takie coś :
http://allegro.pl/item1163767126_zewnetrzny_dysk_60gb_wd_usb_okazja_warto.html
http://allegro.pl/item1173605761_mini_dysk_przenosny_usb_2_5_80gb_pendrive.html

WD potem możesz przerobić na dysk do x'a :p
 

turysta

Użytkownik
Użytkownik
a jezeli chodzi o zwykłą pamięc usb to co byście poradzili tak do 1gb bo wiecej mi nie trzeba. Tylko sprawdzone pamięcy z dobrym czasem odczytu
 

badboy8

Użytkownik
Użytkownik
Do 1gb to sobie kup memorke microsoftu.
 

tomas89

Xbox One
Xbox One
Użytkownik