1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jaki Play & Charge kupić ?

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez deloppl, Luty 7, 2014.

1. deloppl

deloppl Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    3Miasto
    Cześć , zupełnie jestem zielony w tym temacie i nie wiem o co chodzi . Otóż jaki Play & Charge waszym zdaniem kupić ?
    Czy te "tańsze" różnią się czymś od tych "Microsoftowych" ? :)

2216 CZARNY AKUMULATOR 4800mAh + KABEL PLAY CHARGE (3945084445) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Czy taki o to zestaw waszym zdaniem jest ok ? Dla mnie plusem tu akurat jest że nie muszę płacić za wys.

A i jeszcze jedno mam pytanie , czy jeśli kupię sam kabelek ładowania to xbox będzie mi ładował normalne baterie w padzie ? Czy da się na takim kabelku normalnie grać (jak bym miał pad przewodowy)

2. Lotnik421 Xbox One

3. ixikus

ixikus Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    19
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Akumulatorek jest ok. Różnica między MS-owtowym a zamiennikiem to przede wszystkim cena :D Zestaw jest ok. Co do reszty pytania to nie chcę Cię wprowadzać w błąd bo nie wiem :)

4. Pixel

Pixel Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    854
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Ja polecam ci kupić jakieś akumulatorki np. Sanyo Eneloop. Przy normalnym graniu (ok. 2h dziennie) spokojnie wytrzymują mi nawet tydzień.