1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

jaki soft ?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez ReNeK_Oca, Styczeń 2, 2011.

1. ReNeK_Oca

ReNeK_Oca Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Oleśnica
    Kupiłem konsole nie dawno, już przerobioną i nawet nie wiem co tam jest... A jestem w tym zielony... Jak sprawdzić w jaki sposób konsola jest przerobiona? I co tam ma nowego po wgrywane ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. wezyk20

wezyk20 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Ciężko będzie dokładnie sprawdzić co ma wgrane. Wszystko będzie zależało jakie gry nie spatchowane odpalają na konsoli. Najłatwiej zapytać gościa od którego kupiłeś. Jeżeli to nie jest możliwe to musisz próbować rożnych gierek. Np jeżeli masz LT+ powinny odpalic Ci się takie gierki jak nowy NFS, Fable 3 i Assasin. LT, 1.61 wszystkie pozostałe gry które nie były przerabiane na niższe wawy. Na pozostałych softach chodzą gry przerobione lub jeżeli jest to 1.6 po włączeniu przed grą specjalnej płytki.

4. xluki

xluki Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Spróbuj odpalić jakieś kopie gierek.

5. ReNeK_Oca

ReNeK_Oca Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Oleśnica