1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jaki to xtrem w grze

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Xonee, Marzec 23, 2010.

  1. Xonee

    Xonee Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2010
    Posty:
    144
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    siema jestem poczatkujacy wiec sie zapytam ^^ xboxa przerobionego mam od wczoraj no wi w nocy sciągłem gre BattleField Bad Company 2 no i niemam pojecia na jakiego xtreama jest a ze jestem bystry i czytam na forum duzo postow sciaglem abgx360 no i oto scr :
    [​IMG]

    konsole jest w 1 wrzesnia 2009 czyli falcon v2 o ile sie niemyle xbox byl czipowany gdyz niedalo rady flashowac napedu xtream 1.61 no i niewiem czy odpali mi czy musze cos zrobic z ta gra ? ;p
    licze na solidna odpowiedz ze strony bardziej zaawansowanych gameplayerow ^^ z gory thx
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. krzych94

    krzych94 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 27, 2009
    Posty:
    41
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Rumia
    Na 1.61 gra odpali. Nic z tym obrazem nie musisz robić
     
  4. yondaime332

    yondaime332 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2010
    Posty:
    431
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Bydgoszcz
  5. Xonee

    Xonee Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2010
    Posty:
    144
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    acha dzieki czyli niebede musial uzywac activate iso czy jak to tam sie nazywa ? :p
     
  6. maclogan

    maclogan Banned

    Dołączył:
    Sierpień 16, 2009
    Posty:
    762
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Shiojiri
    activate.iso służy do odpalenia paczowanych gier dla 1.61 oraz gier z wave 4 i wyżej dla 1.6
     
  7. Xonee

    Xonee Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2010
    Posty:
    144
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    achaaa . duzo mi to niemowi ^^ jest moze jakis poradnik na forum co i jak?;p
     
  8. maclogan

    maclogan Banned

    Dołączył:
    Sierpień 16, 2009
    Posty:
    762
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Shiojiri
    Pewnie jest , poszukaj .
     
  9. Xonee

    Xonee Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2010
    Posty:
    144
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    hehe duzo do szukania jest;p ale i tak dzieki :D
     
  10. adidas2009

    adidas2009 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 23, 2009
    Posty:
    928
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Polnocna czesc kraju ;).
    Obsluguje Wave 4
    chciales chyba napisac Liteon v2 :)
    yondaime332 dal ci wszystko co potrzebne ;).
     
  11. Xonee

    Xonee Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2010
    Posty:
    144
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    no pomylilem sie ^^ niemoja wina .
     
  12. neCro

    neCro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2010
    Posty:
    1061
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Wrocław/ LA
    Wave 4, odpalisz na 1.61+
     
Wczytywanie...

Poleć forum