1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jakiego Kupić Xboxa ? z jakim LT 2 czy 3 ? nowy/ używany ?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez koper1305, Styczeń 3, 2012.

1. koper1305

koper1305 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Słupsk
    Witajcie, jestem zielony w sprawach Xboxa dlatego zgłaszam się do was o pomoc, Chciał bym kupić Xoxa 360 najlepiej w którego miał bym zamiar grac na piratach nie zależy mi na grze Online.
    mam zwykła nagrywarkę lg w komputerze którą chciał bym wpalać płytyki..

teraz prośba do was proszę doradźcie mi jaką wersje Xboxa kupic, czy nowego czy używke, czy wartko kupować już używke przerowbiona, jak tak to z jaka wersja konsoli i Lt 2 czy 3
    ponoć w wersji LT 3 i z grą nagrana zywkłą nagrywarką nie można kopiować na dysk Xboxa czy to prawda ?

oczywiście chciał bym grać na w nowości które mogł bym smaodzielnie wypalić. jak i starsze gierki..
    Interesuje mnie jeszcze jedna rzecz czy na LT 3 nie można żadnych gierek instalować nagrywanych zwykła nagrywarką czy tylko nowości, każda gierke trzeba patchować czy tylko Newsy.
    wiem że tematy były już poruszane ale naprawde jest ich mnóstwo i nie moge znaleźć nic konkretnego a chciał bym się wreszcie zdecydować na zakup konsoli.

Pozdrawiam i licze na wyrozumiałość a zarazem pomoc. :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. koper1305

Polubienia:
    0