1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jakiego XBOX'a wybrać?

Temat na forum 'Co kupić?' rozpoczęty przez Madal, Kwiecień 10, 2014.

1. Madal

Madal Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam!

Z racji tego, że w tematyce XBOX'ów jestem zielony ponieważ wcześniej miałem PS3 potrzebuję pomocy przy wyborze idealnej konsoli :)

Budżet: 750zł

Myślę, że o nowym nie mam co marzyć więc nastawiam się na używki.

Czego oczekuję od XBOX'a?
    - chciałbym grać online(FIFA 14, GTA V),
    - chciałbym żeby XBOX nie był zbyt awaryjny.

Co możecie mi polecić?
    Słyszałem że lepiej brać X'a z RGH i LT ale nie za bardzo wiem z czym to się je.

2. Lotnik421 Xbox One

3. RGHmc

RGHmc Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Dobczyce
    Przy RGH pograsz tylko offline, ale z dysku bez nagrywania gier na płyty. Lt/ltu pozwala grać online, ale musisz nagrywać gry na płyty. Co do awaryjności to slimy ogóle są mało awaryjne. Jak chcesz grać online to albo na oryginalnych grach, albo ewentualnie lt/ltu. Lt można robić na starszych napędach jakieś +-50zł, Llu jest znacznie droższe. Więc jak chcesz jednak xboxa przerobionego do gry online w miarę niskich kosztach to szukaj slima z napędem nadającym się do lt.

1 osoba to lubi.
  4. Madal

Madal Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    RGHmc dzięki za odpowiedź!