1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jasper 512 Header is wrong..

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez @siwy, Kwiecień 9, 2014.

  1. @siwy

    @siwy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 8, 2013
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witajcie. Zrobiłem przedwczoraj trinity coolrunnerem wer c i poszło od strzała. Dzisiaj siadłem do swojego jaspera z tym samych chipem. Odczytałem nand 2 krotnie utworzyłem ecc wgrałem. Po wielu próbach xell nie wstał więc postanowiłem wgrać kopię nanda a tu przy próbie odczytu pliku Header is wrong.. Z tego co wyczytałem potrzebuję poprawny plik bin z moim kluczem którego nie mam (chyba że się mylę). Konsola jasper 512 dash 16203 robiłem rgh 2.0. Może ktoś podpowiedzieć co dalej ?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Sowa

    Sowa Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 24, 2010
    Posty:
    439
    Polubienia:
    83
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tarnów
    Po wgraniu oryginalnego nanda jak zachowuje się konsola? rrod? Nie wstaje w ogóle? jeżeli wgrałeś obraz ecc, później zrobiłeś jego odczyt to zawsze będziesz miał taki błąd (w przypadu rgh2). Kwestia tego czy na oryginalnym nandzie konsola wstaje..

    Otwórz twój nand w hex edytorze i zrób zrzut ekranu, ewentualnie podeślij plik na pw.
     
  4. @siwy

    @siwy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 8, 2013
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    No zrobiłem tak jak piszesz wgrałem ecc i wstrzymałem się z wgrywaniem oryginału bo jak wczytałem plik to od razu wyskoczyło jak wyżej. Mam zapis z poprzedniej konsloli (thrinity) i tego błędu nie ma... Spróbuję wgrać oryginał ...

    Konsola ma błąd 0022 po wgraniu oryginału
     
  5. orso

    orso Super Moderator Członek Załogi Super Moderator Pomocnik PSforum.pl

    Dołączył:
    Lipiec 26, 2009
    Posty:
    2720
    Polubienia:
    786
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Oczywiście chip odlutowałeś, wszystkie miejsca lutownicze są czyste bez zwarć itp.
    Po jakim czasie wyskakuje rrod?
    Czy robiłeś wykasowanie zawartości kości nand?
     
  6. Sowa

    Sowa Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 24, 2010
    Posty:
    439
    Polubienia:
    83
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tarnów
    [​IMG]

    Stwórz ECC takie jakie ma być a nie pod jtaga. :) Takim obrazem glitch nie będzie działał.

    Stawiam że po nadpisaniu nandu zrobiłeś ponowny odcztyt co skutkowało usunięciem oryginalnych plików, stąd też 0022 na "retailu"
     
  7. @siwy

    @siwy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 8, 2013
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  8. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    Zczytany nand nie ma żadnych bad blocków?
     
Wczytywanie...

Poleć forum