1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jednak nie unikniemy każdej walki w Deus Ex: Mankind Divided

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 12, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Jakoś w kwietniu, reżyser gry Jean-François Dugas mówił, że całą grę, wraz z bossami będziemy mogli mogli pokonać skradankowo, po cichu, omijając zupełnie każdą walkę. Teraz okazuje się, że wręcz przeciwnie.

    Patrick Fotrier - projektant rozgrywki w Deus Ex: Mankind Divided zdradził w wywiadzie dla Eurogamera, że z niektórymi bossami trzeba będzie się zmierzyć, choć niekoniecznie ich zabijać. Ta informacja może nieco zaniepokoić graczy, którzy znają od podszewki poprzednią odsłoną serii. Nie słynęła ona z najlepiej zaprojektowanych pojedynków z "szefami". Gdy zaopatrzyliśmy Adama Jensena w augmentacje związane z bardziej skradankowym stylem gry, to bossowie okazywali się niezwykle trudni do pokonania.

    Teraz twórcy starają się uniknąć tego problemu. W grze pojawią się zarówno sytuacje, w których będziemy mogli "przegadać" naszego przeciwnika, jak i bardziej tradycyjne potyczki. Te ostatnie mają zostać odpowiednio zaprojektowane tak, aby dało się je ukończyć na kilka sposobów. Patrick podkreślił, że tym razem kulka w głowę będzie kulką w głowę - niezależnie od tego, czy ścieramy się z bossem, czy też innym przeciwnikiem. W ten sposób będą oni bardziej logicznie pasować do świata gry.

    Podczas spotkania z przeciwnikami, których będziemy mogli "przegadać", skorzystamy ze specjalnej augmentacji zwanej CASIE (Computer Assisted Social Interaction Enchancer), która odczyta dla Adama znaczenie mowy ciała i puls stojącej naprzeciwko osoby. Dzięki temu będziemy mogli prościej zadecydować, w jaki sposób rozmawiać z naszym wrogiem.

    Czytając takie informacje nie możemy się już doczekać, a wy?


     
Wczytywanie...

Poleć forum