1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jestem Kompletnie zielony! Prosze o pomoc!

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez marcin181, Sierpień 8, 2011.

1. marcin181

marcin181 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam kupiłem Xboxa 360 KONSOLA XBOX 360 SLIM 250GB z wersją oprogramowania LT+ 1.9 niedługo dojdzie przesyłka i proszę o pomoc! mam pewne pytania!

1. Czy na Xboxie można przeglądać internet, jest przeglądarka internetowa? można ściągać muzykę, jakieś pliki z np "rapidshare"? i czy dostane ""bana"" za tylko przeglądanie internetu? nie mowa o graniu live!
    2.Czy można ściągać Gry bezpośrednio na Xboxa 360? jak podłącze go do internetu? niestety mam laptopa ze bardzo słabą nagrywarką i raczej z laptopa nie nagram płytki!
    3.Czy jak mam monitor crt "LG Flatron" ma już z 7 lat! to będe mógł na nim podłączyć xboxa po przez kabel VGA?

2. Lotnik421 Xbox One

3. fifian

fifian Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    1. Z tego co się orientuje to Xbox 360 w przeciwieństwie do Playstation3 nie posiada przeglądarki internetowej.
    2. Na 99% nie ma możliwości pobierania kopii gier bezpośrednio na konsole, nie licząc oryginalnych gier z marketu.
    3. Powinno działać.

4. marcin181

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    hmm.