Gdy konsola Xbox 360 jest połączona z usługą Xbox Live, część tekstu w interfejsie głównym konsoli Xbox pojawia się w innym języku. Na przykład części interfejsu Strona główna są wyświetlane w innym języku. Taka sytuacja może mieć miejsce, gdy ustawienie języka dla konta Xbox Live jest niezgodne z ustawieniem języka na konsoli Xbox 360. Aby rozwiązać ten problem, upewnij się, że ustawienia języka na konsoli Xbox 360 i koncie Xbox Live są takie same.
Uwaga Następujące funkcje usługi Xbox Live nie są obsługiwane przez ustawienie języka konta Xbox Live, ale przez ustawienie języka konsoli Xbox:
Nazwy kanałów interfejsu głównego konsoli Xbox, takie jak Mój Xbox.
Promocyjna zawartość w różnych kanałach usługi Xbox Live.
Rozwiązania
Zmiana języka konsoli Xbox 360
Aby zmienić ustawienie języka na konsoli Xbox 360, wykonaj następujące czynności:
Naciśnij przycisk przewodnika na kontrolerze.
Przejdź do strony Ustawienia, a następnie wybierz opcję Ustawienia systemu.
Wybierz opcję Ustawienia konsoli.
Wybierz opcję Język i ustawienia regionalne.
Wybierz opcję Język.
Wybierz język, którego chcesz używać.
Zmiana języka konta Xbox Live
Możesz zmienić język swojego konta Xbox Live, jeśli w danym kraju lub regionie jest obsługiwanych wiele języków (na przykład jest tak w Kanadzie). Aby uzyskać więcej informacji dotyczących sposobu zmieniania regionu, odwiedź stronę Zmiana regionu konta Xbox Live.
Poniżej opisano, jak zmienić język konta Xbox Live:
Przejdź do strony Informacje rozliczeniowe dla konta.
Zaloguj się za pomocą konta Microsoft.
Jeśli dla danego kraju lub regionu jest obsługiwanych wiele języków, wybierz język w polu Preferowany język.
Uwaga Opcja Preferowany język nie pojawia się, jeśli jest obsługiwany tylko jeden język (np. w przypadku Polski).
Kliknij przycisk Zapisz.
Wprowadzenie zmian do konsoli Xbox 360 może potrwać do 24 godzin.