1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Just Add Water: moc XONE nie zrówna się z PS4, różnice graficznie będą się zacierać

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 4, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28057
    Polubienia:
    3211
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Trudno było nie zauważyć rozstrzału między pierwszymi tytułami z Xbox One i PlayStation 4. Głównym problemem Xbox One była gorsza rozdzielczość gier. Twórca Oddworld: Abe's Oddysee New N' Tasty twierdzi jednak, że różnica między konsolami będzie się zacierać. Nawet jeśli sam hardware pozostanie słabszy.

    Lorne Lanning z Just Add Water, powiedział w wywiadzie dla XboxAchievements, że różnica między osiągami graficznymi Xbox One i PlayStation 4 będzie się zacierać. Stewart Gilray, prezes Just Add Water, wyjaśnił jednak w rozmowie z WorldsFactory, że nie oznacza to zwiększenia mocy Xbox One. PlayStation 4 posiada, wg dewelopera, więcej zasobów obliczeniowych i tego nie da się już zmienić. Deweloperzy i wydawcy będą jednak dysponować coraz lepszymi budżetami, doświadczeniem i narzędziami software'owymi, co sprawi, że "postrzegalne różnice będą się zmniejszać".

    Czy oznacza to, że zaczniemy częściej otrzymywać tytuły na XONE, działające w rozdzielczości 1080p i przy 60 fps? Miejmy nadzieję, że właśnie tak się stanie. Warto przypomnieć, że niedawno na horyzoncie pojawiły się nowe biblioteki DirectX, których twórcy obiecują poprawę wydajności hardware'u.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. z0nk31

    z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Maj 6, 2011
    Posty:
    4925
    Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łódź
    [​IMG]
     
  4. Aizen30

    Aizen30 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    470
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Trudno pewnie na 20procent gier będzie miało 1080 i 60klatek wszyscy na to czekamy. A co mają biblioteki do directa do xboxa też nie wiem...
     
  5. l33t

    l33t Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 23, 2008
    Posty:
    274
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Jeśli dobrze pamiętam, to sam Microsoft stwierdził, że pierwsze gry obsługujące DirectX 12 zaczną się pojawiać dopiero pod koniec 2015 roku. Także nie wiem, czy warto już teraz ufać takim teoriom. Do tego czasu wiele może się jeszcze zmienić.
     
  6. L4mia

    L4mia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    KRK
    jest takie stare porzekadło pasujące do takich informacji - "z pustego i Salomon nie naleje"
    i tyle w temacie
     
    1 osoba to lubi.
Wczytywanie...

Poleć forum