1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

kabel hdmi????o co chodzi

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez pershing17btmPL, Listopad 12, 2008.

  1. pershing17btmPL

    pershing17btmPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 6, 2008
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    witam kupilem kabel hdmi podlaczam go do xa i do tv nie wiem czemu ale rwie mi obraz tak to wyglada(ustawienia 720p)wina kabla czy czego telewizor marki daewoo jest hd ready 32 cale kurczak niepieczony czemu tak obraz szarpie jak ktos by wiedzial z gory dziekowka:)
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. offtopic

    offtopic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 7, 2008
    Posty:
    2146
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Odp: kabel hdmi????o co chodzi

    A na component lub composite wszystko ok ??
     
  4. pershing17btmPL

    pershing17btmPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 6, 2008
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: kabel hdmi????o co chodzi

    no i to jest bol ze wszystko ok nie wiem czy to wina xa czy jaki wafel :'(
     
  5. sloniu

    sloniu trolololololo V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 16, 2008
    Posty:
    906
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: kabel hdmi????o co chodzi

    A jaki kabel ? Firma?
     
  6. Yoshimori

    Yoshimori Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2008
    Posty:
    32
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Katowice
    Odp: kabel hdmi????o co chodzi

    A ile zapłaciłeś za ten kabelek? :D Bo wiesz HDMI można kupić za 10zł ale jakości to bym dużej po tym nie oczekiwał ;)
     
  7. sloniu

    sloniu trolololololo V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 16, 2008
    Posty:
    906
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: kabel hdmi????o co chodzi

    Yoshimori, to miałem na myśli :D !! 8) Słuchaj, wg. mnie google nie gryzie :p
     
  8. offtopic

    offtopic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 7, 2008
    Posty:
    2146
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Odp: kabel hdmi????o co chodzi

    Zobacz na innym kablu HDMI, choć do 5m każdy kabel powinien grać tak samo. Możesz kupić kabel z Kategorii 2.
    Wiesz co to jest przesył cyfrowy... 0101010101 ??
     
  9. brejhart

    brejhart Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 24, 2008
    Posty:
    56
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: kabel hdmi????o co chodzi

    Nie do konca wiem co rozumiesz pod pojeciem rwanego obrazu. Moze masz wlaczony tryb progresywny ktroego twoj Tv nie obsluguje i stad masz taki objaw. Z tego co pamietam jest taka opcja w X360.
     
  10. pershing17btmPL

    pershing17btmPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 6, 2008
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: kabel hdmi????o co chodzi

    za kabel zaplacilem okolo 34 zl plus cos tam za wysylke razem okolo 40zl obraz tak rwie jak by no klatki przeskakiwaly cos takiego a na componencie jest normalnie:(kurde moze kupie jeszcze jeden niewiem ale jak to nie bedzie od kabla hdmi to szkoda chajsu
     
  11. sloniu

    sloniu trolololololo V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 16, 2008
    Posty:
    906
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: kabel hdmi????o co chodzi

    posłuchaj brejharta. LEciałeś po innych rozdziałkach? Moze masz TV lipę ??: D
     
  12. Yoshimori

    Yoshimori Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2008
    Posty:
    32
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Katowice
    Odp: kabel hdmi????o co chodzi

    Może nie jestem w tym ekspertem, ale się orientuje i rozumiem, że teoretycznie powinien działać nawet najtańszy. W moim pytaniu chodziło o to, że jak wiadomo z niską ceną łączy się zazwyczaj także niska jakość produktu i czasem można trafić na wadliwy produkt i spekulowałem, że może kolega na taki trafił.

    Najlepiej pożycz od kogoś kabelek i sprawdź. Jeśli nadal będzie problem to znaczy, że to nie wina kabla :)
     
  13. bag_gio

    bag_gio Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2008
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: kabel hdmi????o co chodzi

    Racja najlepiej pozyczyc i sprawdzic bo szkoda hajsu . Niejestem za wywalaniem kasy na kable ale HDMI to juz przesadne ilosci danych leca wiec potrzeba do tego cos porzadnego . "Powinnien nawet najtanszy chodzic" No niewiem ... zrob kupe do izolacji i polacz , ciekawe czy zadziala ? NIestety ale tak wygladaja niektore chinskie produkty ... Ja na twoim miejsu bym smigal na componentach ;)
     
Wczytywanie...

Poleć forum