1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

kabel xbox-monitor

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Maciek_aka_GJRlz, Czerwiec 11, 2010.

1. Maciek_aka_GJRlz

Maciek_aka_GJRlz Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Jakim kabelkiem mogę podłączyć mego xboxa do zwykłego monitora lcd ? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś wysłał mi link z aukcją na allegro. Nie znam się na tych sprawach więc proszę o pomoc .

dzięki z góry

2. Lotnik421 Xbox One

3. MrDraiger

MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
  4. komran

komran Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Podkarpacien
    Taki kabelek będzie w sam raz. A dźwięk masz poprzez 2xchinch. Możesz kupić jeszcze przejściówkę 2xchinc>jack 3.5 i wtedy do głośników do kompa np wpiąć.

A i wystrzegaj się kabli po ~10zł, niedawno kupiłem 2 to jeden działa w miarę na drugim obraz jest troszkę rozmyty. Te aukcje przeważnie są poniżej 10zł kable są w workach a nie blistrze.

5. Maciek_aka_GJRlz

Maciek_aka_GJRlz Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    @up

u mnie w konsolowym kupiłem w worku za 14 zł i działa mi bez zarzutu, wszystko ładnie pięknie

kabelek kupiłem temat można zamknąć

6. sikalafo

sikalafo Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0