1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kampania w Battlefield Hardline mniej liniowa, bardziej taktyczna

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Czerwiec 20, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Ian Milham opowiada o pomyśle Visceral Games na tryb dla jednego gracza w Battlefield Hardline. Różni się on od tego, co w przeszłości w swoich produkcjach oferowało DICE.

    [​IMG]

    - Sądzę, że każdy, kto nas zna, wie, że tryb single-player jest bliski naszym sercom - mówi Ian Milhan, dyrektor kreatywny Battlefield Hardline. - Wcześniej nieźle nam to wychodziło, a w przypadku naszego nowego projektu, mamy kilka interesujących pomysłów. W kampanii ważne jest dla nas to, by nie tworzyć rollercoastera z jedną, liniową ścieżką, co mogliśmy obserwować w przeszłości - podkreśla.

    - Nam zależy na zaoferowaniu użytkownikom wyboru, możliwości podejmowania taktycznych decyzji; rzeczy do zrobienia poza zabiciem wszystkich. W przypadku policjantów nie do końca tak to przecież wygląda - dodaje Milham. W innym wywiadzie Battlefield Hardline nazywa z kolei czymś na wzór "telewizyjnej produkcji policyjnej, a nie realistycznej symulacji".

    - Nasza opowieść jest bardziej jak serial Justified, coś w tym stylu. Całkowicie fikcyjna i oparta na kreacji bohaterów - dopowiada dyrektor kreatywny Battlefield Hardline.

    Przypomnijmy, że gra weszła właśnie w otwartą betę na PC. Na PS4 przedłużono z kolei testy o tydzień.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum