1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Karta Sieciowa

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez T10z, Marzec 12, 2009.

  1. T10z

    T10z Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    41
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam,chce podłączyć mojego Xa do Xbox live za pomocą karty sieciowej.
    Niewiem czy mam w komputerze wogóle karte sieciową, i tu nachodzi sie pytanie jak sprawdzić czy ją mam? Może mam zintegrowaną na płycie głównej?
    Druga sprawa, załóżmy że mam karte sieciową, jakiego kabla potrzebuje do podłączenia xbox live? niewiem ethernet czy innego? Wiem że pytania są głupie ale ja jestem w tych sprawach ciemny wiec prosze o pomoc.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    musisz miec karte sieciowa bo jakbys z netem sie laczyl?Poszukaj wejscia na wtyczke,powinna byc kolo usb,w starszych plytach moze byc na dole


    kabel to RJ,zajdz do komputerowego i wes ile tam trzeba kabla internetowego:)
     
  4. T10z

    T10z Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    41
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Rzeczywiście jest,właśnie o taką odpowiedz mi chodziło, a możesz mi jeszcze powiedziec ile tak na oko kosztuje taki kabel?
     
  5. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    1,5zl/metr u mnie w sklepie ale to roznie,na miescie widzialem za 5zl/metr o_O
     
  6. T10z

    T10z Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    41
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Heh no tak... a dokadna nazwa tego kabla jak brzmi? Kabel internetowy RJ tak? po udzieleniu odpowiedzi na to pytanie prosze o zamkniecie tematu.
    Dziekuje uzytkownikowi miedzianek za pomoc, pozdro!
     
  7. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    mowisz w sklepie kabel internetowy,najlepiej gdyby byl juz zakonczony(bo widac ze pojecia o tym niemasz wiec lepiej sam nie zakanczaj)
     
  8. T10z

    T10z Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    41
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    OK,wszystko juz wiem temat do zamkniecia :)


    PS: kompletnie niewiem o co ci chodzi z tym zakonczeniem ale to juz nie wazne :D pozdro dzieki za pomoc!
     
  9. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    zakonczenie=wtyczka . bo sam bez zaciskarki jej niezakonczysz . a w sklepach sprzedaja przewaznie sam kabel,bez koncowek
     
  10. Grinch

    Grinch Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2008
    Posty:
    448
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Po:
    1. Nie trzeba posiadać karty sieciowej by moc korzystac z internetu, jest jeszcze cos takiego jak usb
    2. kabel musi byc koniecznie SCROSSOWANY. To jest polaczenie komputer xbox, a nie xbox router. Uzywa sie do tego zupelnie "innych" kabli.
    Zwykly "kabel" ethernetowy nie spelni swojej roli - musi byc scrossowany!
    3. kabel spokojnie mozna zacisnac w domu bez zaciskarki - trzeba miec troche wprawy ale da rade. Jednak prosciej dla autora tematu bedzie jak zrobia mu to w sklepie
     
  11. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    @UP
    1)I co niby przez usb podlaczysz kabel od neta?a jesli chodzi ci o AP to koles nawet routera niema(domysly,bo mowi o podlaczaniu kablem)
    2)zapomnialem dodac,ale kabel internetowy jest albo scrossowany albo nie :)
    3)No,lepiej zeby chlop sie za to niezabieral-pomyli 2 kabelki i nowa koncowke trza bedzie+ucinac kabel;] pozatym jak dobrze nie zacisnie to tez niezabardzo moze dzialac...
     
  12. Grinch

    Grinch Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2008
    Posty:
    448
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Ad1. oczywiscie ze podlacze. Glupim LIVEBOX'em mozna podlaczyc komputer poprzez USB. Domysly domyslami ale wprowadzasz w blad ludzi ;]
    Ad2. Nie ma czegos takiego jak kabel internetowy! Jest kabel Ethernet'owy. Za jego posrednictwem laczysz komputer z urzadzeniami dostepowymi lub innymi komputerami.
    Ad3. jak nie zacisniesz to wogole dzialac nie bedzie. Ja juz kilkadziesiac koncowek robilem bez zacskarki i no problemo. Czasem ludzie chca kabel przeciagnac przez dziure w scianie, a z wtyczka to jest lekki problem ;)
     
  13. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    ad1.no ta,mozna sie domyslac wsiego ale z 1 postu wynika ze koles ma sam kabel od neta;]


    ad2.hehe roznica mala bo zajdziesz do sklepu powiesz kabel internetowy i ci dadza;p a ethernetowy i internetowy tak samo sie prawie wymawia;]

    ad3.no wlasnie o tym mowie zeby lepiej sam sie nie bawil,trza wiedziec jak kabelki ustawic a i porzadnie zacisnac;]
     
  14. T10z

    T10z Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    41
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Ehh, pogubiłem sie... byłem dzisiaj w sklepie komputerowym i nie mieli kabla ale mniejsza z tym. Czyli mam kupić kabel ethernetowy czy internetowy scrossowany? Dzisiaj znalazłem taki kabel w domu,podłączyłem nim xboxa z komputerem i odpowiednio skonfigurowałem(według poradnika) i nic nie działa...Nie mam routera, niewiem nawet czy mam karte sieciową(może mam ją zintegrowaną na płycie głównej)
     
  15. andryush

    andryush Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    849
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Hajnówka
    Ja mam rowniez maly problem , tyle ze nie jestem pewien czy z kablem czy z kompem lub konsola. Wczesniej gralem na Live bez problemu , wspoldzielenie mediow tez dzialalo i wszystko bylo pieknie az do pewnego dnia. Po wlaczeniu konsoli odlaczylem od niej kabel i gralem sobie offline , kiedy kilka dni pozniej chcialem pograc przez internet , okazalo sie , ze komputer nie wykrywa podlaczonej konsoli ( a network cable is unpluged ) . Konsole podlaczam bezposrednio do zintegrowanej karty sieciowej w kompie. Czy ktos z Was spotykla sie juz z takim problemem? Czym on jest spowodowany? zlym kablem , konsola , a moze karta sieciowa? Dodam , ze na wejsciu ethernet w kompie (kiedy wlacze podlaczona konsole) pala mi sie dwie diody - zielona i pomaranczowa.
     
  16. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    sprobuj z innym kablem
     
  17. Grinch

    Grinch Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2008
    Posty:
    448
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    I takim sposobem mozemy mowic o czym innym majac na mysli zupelnie co innego. Kabel ethernetowy to kabel sieciowy i nie ma czegos takeigo jak kabel internetowy. To ze sobie cos tam powiesz w sklepie nie koniecznie bedzie prowadzic do czegos dobrego.

    kabel sieciowy/skretka/kabel ethernetowy - to sa slowa ktore powinno uzyc sie w trakcie kupowania....

    Czy ja czegos nie rozumiem? Piszesz ze polaczyles, a potem piszesz ze nie wiesz czy masz karte sieciowa? :eek: Jesli polaczyles to musisz ja miec!!!

    Do bezposredniego polaczenia xboxa z komputerem pc musisz posiadac kabel SCROSSOWANY.
    Jestes pewien, ze ten kabel ktory znalazles jest scrossowany?
     
  18. wnyku

    wnyku Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    16
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam mam podobny problem
    Chciałem sobie załorzyć konto na XBL przez router. I mam taki porblem że "logowanie do uslugi Xbox LIVE jest obecnie niedostępne. Spróbuj ponownie puźniej " sprawdzałem połaczenie jest OK. Są jakies takie błedy
    W: 0000-000B
    X: 0000-F001
    Y: 00A8-6820
    Z: 8015-190D
    ID: FFFF-FFFF

    ale czego? konsolka moja tyle co wórciła z Gwarancji od M$ nie była przerabiana grałem tylko na oryginałach i pare razy w dema które wypaliłem na płytkach
    do podłaczenia konsoli używałem kabla rj-45 tego co byl dołaczony do routera
     
  19. Grinch

    Grinch Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2008
    Posty:
    448
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    1. czy konsola otrzymuje od routera adres IP i wszelkie inne dane? Mowaic inaczej czy jest wlaczony na nim DHCP ?
    2. jaki to router
     
  20. T10z

    T10z Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    41
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam, może napisze wszystko od początku... Mam xboxa i komputer, chce podłączyć mojego Xboxa do Xbox Live za pomocą kabla internetowego nie routera.Niewiem poprostu czy mam w komputerze karte sieciową? Nobo kupie kabel, podłącze i nie będzie chodził XBL nobo musi być karta sieciowa.Nie znam sie na tym, nie potrafie tego jakoś profesionalnie opisać.Gdy wejde w mój komputer-właściwości-sprzęt-menedżer urządzeń to mam na liście Karte sieciową jakąś WAN PPPoA Adapter...Czyli jeśli mam karte S. to teraz wystarczy że kupie ten kabel, odpowiednio skonfiguruje Xboxa i Komputer i bedzie działać xlive?
     
  21. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    Z: 8015-190D -to przeciez BAN jesli sie nie myle :(
     
Wczytywanie...

Poleć forum