1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kasowanie profilu i oglądanie filmów

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Vharias, Styczeń 6, 2014.

1. Vharias

Vharias Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Opole
    Cześć.

Na początek może od razu napiszę, że w świecie Xbox'ów jestem kompletnie zielony. Kupiłem sobie dzisiaj swojego pierwszego Xbox'a 360 - sprzęt jest przerobiony (RGH LT+ 1.1) - jest to Slim 250 GB. Konsola ma oczywiście wgranego Freestyle Home. (wszystko to wiem z opisu sprzętu - kolega doradzał mi, co kupić). Z racji tego, że to moje początki z Xbox'em 360 mam do Was kilka pytań. Mam też od razu prośbę: zanim napiszecie, że po prostu odpowiedź na dane pytanie padła już na forum, weźcie pod uwagę fakt, że przekopałem forum i konkretnych odpowiedzi nie znalazłem (może pytania są zbyt banalne?)

1) Jak w tym systemie usunąć profil gracza? - denerwuje mnie, że wyświetla się profil starego właściciela
    2) Słyszałem, że dzięki tej przeróbce, można oglądać na konsoli, filmy z pendrive. Jeśli tak, jak to zrobić?
    3) Nie wiem, czy to jakiś błąd, czy coś źle robię, ale kiedy np. gram w jakąś grę i chcę wrócić do menu głównego:

a) klikam kółeczko na środku pada