1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Każdapomoc wskazana....

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez rocknroll1, Grudzień 3, 2010.

1. rocknroll1

rocknroll1 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witajcie,

Jestem totalnie zielony,przepraszam że dubluje tematy.Mam parę pytań co do konsoli a głównie do softu.

Mam konsolę parę dni.Chciałbym uzyskać info czy można wgrywać mp3, Dvix, pliki na twardy dysk do Xboxa?Czytając forum dowiedziałem się żeniema takiej opcjiale doszły mnie słuchy że jest jakiś patch który "łamie" system i można wgrywać gry oraz pliki.Jakie są plusy i minusy złamania systemu w xboxie?
    Będe wdzieczny za linki ,jakiekolwiek instrukcje porady.

Co zrobić aby ewentualnie podrasować konsole aby z systemu wydobyć 100% możliwości.

Dziękuje i pozdrawiam wszystkich.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Skubaniec

Skubaniec Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    z tego co mi wiadomo mp3 i filmy mozna wrzucac na dysk przez ftp albo pendraka

4. Tauosu

Tauosu Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Płock
    Nie lepiej polaczyc sie przez Media Center z laptopem ? Ja tak mam i filmy full hd, muzyke i obrazy streamuje z laptopa na TV

5. Mnih

Mnih XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    205
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bydgoszcz