1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

kierownica do X360

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez booxy, Październik 16, 2014.

1. booxy

booxy Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam

mam XBOX 360 ( czarna wersja jeśli to ważne ) bez kinekta

zastanawiałem się ostatnio o kupnie kierwonicy do tej konsoli , ale jako że jestem zielony w te rzeczy mam kilka pytań

1. Czy to musi być kierwonica specialnie pod X360 czy są te kierownice "uniwersalne" pasujące zarówno do PS3 jak i 360 ?

2. Czy to że nie mam kinecta robi jakąś różnicę ? tzn są kierownice pod kinekta jak i pod konsolę bez kinekta ?

3. Czy taką kierwonice trzeba jakoś instalować w konsoli ? Czy tylko podpiąć kablem lub podłączyć tak jak nowego bezprzewodowego pada ?

4. pytanie do osób które grały na takiej kierwonicy - jak się gra ? dobrze czy może jednak jest to nic specialnego i lepiej zostać przy padzie ?

widziałem "kierownice" przypominającą pada , wygląd tak jak by litery U , ale ta odpada . Choć na niej nie grałem wydaje się być niewygodna

2. Lotnik421 Xbox One

3. f1older

f1older Xbox One Xbox One Użytkownik

Polubienia:
    183
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Evergreen Terrace 742
    nie kupuj kontrolera, który nazywają kierownicą, choć jest zwykłym "U". :D