1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kila pytań na które nie znalazłem odpowiedzi.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez camileck, Wrzesień 7, 2013.

1. camileck

camileck Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. W temacie konsol jestem zielony ale wreszcie lepiej z kasą i przymierzam się do zakupu. Troszkę poczytałem i myślę nad takim czymś. NOWY XBOX 360 SLIM 4GB + RGH + LT3.0 GW24! POZNAN (3527573133) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. To dobry wybór? Jeśli nie, co polecacie? Sprzedający na tym forum ma same pozytywne opinie. Inna sprawa to czy będę mógł grać także w oryginalne gry z płyty? Bo gra przez internet odpada, to wiem, przeboleje. Kolejna sprawa, czy będę mógł w konsoli zamontować dowolny dysk 2,5'' czy nadal tylko ten od WD jak pisze w FAQ? Pytania wydają się banalne, jednak nie znalazłem nigdzie na nie odpowiedzi. Z góry dzięki za pomoc!

2. Lotnik421 Xbox One

3. ROBI772

ROBI772 RGH Użytkownik

Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Możesz kupować, nie zawiedziesz się, gra na xbl odpada jedynie na xlink'u możesz pograć. Oryginalne gry z płyt oczywiście że będziesz mógł odpalić, jak masz rgh tokażdy dysk do 2tb będzie działał :)

Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 4

4. camileck

camileck Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1