1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kilka pytań laika :)

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Gonzo321, Kwiecień 17, 2010.

1. Gonzo321

Gonzo321 Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam. Przede wszystkim chciałbym się przywitać bo jest to mój pierwszy post. Zarejestrowałem się na to forum ponieważ chcę zakupić x360 i mam kilka pytań. W temacie x-a jestem zielony jak szczypiorek więc... :D. Powiedzmy, że miałbym ok. 550 zł. na konsole. Chciałbym aby odczytywała "kopie zapasowe gier". I teraz pytanie czy uda mi się kupić coś sensownego do tej kwoty ? Nie zależy mi na grze on-line. Jeszcze mam pytanie na temat telewizora: otóż w pokoju mam jakiegoś starego Funai'a ze scartem 21" i czy to "zapraży" ? :D Jednak na weekend miałbym dostęp do LCD 32" i tutaj "x" mógłby rozwinąć skrzydła ;) Hmm... jak mi się przypomną jeszcze jakieś pytania to was odwiedzę :p To było by tyle na razie. Dziękuje z góry.

edit:
    Przypomniało mnie się :D. Czytałem tutaj na forum o "tworzeniu tych kopii" i było napisane, że muszę zmienić z wave4 na wave 3 czy coś takiego ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. maclogan

maclogan Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Shiojiri