Kilka pytań o przerobienie konsoli ...

przemek89k

Świeżak
Świeżak
Witam,

jestem początkującym w tym temacie, dlatego proszę o wyrozumiałość (miałem styczność wcześniej wyłącznie z ps2) - kilka tematów przeczytałem na forum, ale chciałbym się upewnić i zebrać wszystko w jednym miejscu.

Oto moje pytania:

1. Znajomy kupił konsolę jakiś tydzień temu - czy możną ją przerobić, czy jest zdecydowanie za wcześnie. Z tego co wiem jest to konsola Xbox 360 Kinect - może trzeba sprawdzić Dashboard, żeby się upewnić ?

2. Rozumiem, że po przerobieniu konsoli nie będzie można grać przez internet - grozi to otrzymaniem bana ? Co się stanie, jeżeli ktoś otrzyma bana - konsola jest do wyrzucenia, czy można wgrać stare oprogramowanie, a może odcina to wyłącznie możliwość gry przez internet ?

3. Czy do przerobienia konsoli trzeba ją rozebrać (aby sprawdzić np. model napędu) ?

4. Rozumiem, że przerobienie polega na wgraniu nowego oprogramowania ?

5. Czy do przerobienia potrzebny jest jakiś dodatkowy kabel do połączenia konsoli z komputerem - czy można oprogramowanie nagrać na płytę (w jaki sposób wysyła się nowy soft) ?

Jeżeli jakieś pytania się wykluczają, to pomimo tego prosiłbym o odpowiedź na wszystkie z nich :)
Pozdrawiam,
 

onn125

Użytkownik
Użytkownik
1.Czy da się przerobić trzeba sprawdzić datę produkcji.Przeróbka LT+ jest możliwa w konsolach z datą produkcji do 08.2011
2.Jeżeli dostaniesz bana to nie będziesz mógł się łaczyć z xbox live tylko.
3.Tak
4.Tak, chyba że wybierzesz RGH to wtedy polega na wlutowaniu chipa do konsoli
5.Potrzebny jest kabel i odpowiedni sprzęt.
 

przemek89k

Świeżak
Świeżak
Dziękuję za informację - w takim razie mam jeszcze kilka dodatkowych pytań, związanych z odpowiedzią.

1. Czy rozebranie konsoli wiąże się z utratą gwarancji (jak wcześniej wspomniałem, znajomy kupił ją może tydzień temu) ?
2. Czy po przywróceniu starego oprogramowania uzyskam dostęp do xbox live (jeżeli wcześniej otrzymałem bana) ?