1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kilka pytań od całkowitego nie-gracza

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez AveryL., Marzec 13, 2015.

1. AveryL.

AveryL. Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Hej.

Postanowiłam zwrócić się z moimi pytaniami tutaj, ponieważ sama nie znam się na tym kompletnie, a osoby, które pracują w temacie jako "pomoc" niezbyt palą się do wyjaśnienia wątpliwości.
    Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi w miarę polskim językiem ;) Nie jestem graczem i nigdy nie byłam a już na pewno nie graczem na konsolach, ani także nie używam telewizora, więc terminologia związana z np. kablami, urządzeniami, wtyczkami będzie dla mnie niejasna.
    Konsolę xbox 360 kupiłam w poniedziałek, wczoraj włączyłam ją na kilka minut, by zobaczyć jak działa na grze w wersji demonstracyjnej i tutaj powoli rodzą się moje pytania:

1) W czasie gry bezprzewodowy pad wibruje. Bardzo mocno. Czy to normalne? Można to wyłączyć?
    2) W instrukcji mam informacje, że kabel HDMI jest potrzebny do gry. Jak duże znaczenie ma to dla gier takich jak np. Assassin's Creed III, Black Flag, Unity, Mass Effect 3, The Sims 3, Wiedźmin, Call of Duty, Battlefield? Czy istnieje zagrożenie uszkodzenia lub nieprawidłowego działania gier bez tego kabla? Jeśli tak - czy problem będzie widoczny np w jakości obrazu lub defektach?