1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kilka pytań od laika

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez asgahar, Listopad 11, 2009.

1. asgahar

asgahar Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam
    jestem laikiem jeśli chodzi o x360 więc mam do Kolegów prośbę o odpowiedz na kilka pytań co do których nie jestem pewien, mimo lektury forum. Otóż:
    1. czy przerobiony i podpięty do netu xbox może dostać bana za ściągnięcie samej aktualizacji?

2. czy w przypadku bana MS zablokuje możliwość instalacji na dysku gier nawet jeśli posiadam orginalny dysk czy to tyczy się tylko nieorginalnych dysków?

3. czy na przeróbce 1.6.1 będą działały gry z wave 1 i 2 czy trzeba je bedzie patchować?

To narazie tyle pytań, dziękuję z góry za odpowiedzi.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Pablooo88

Pablooo88 V.I.P V.I.P Użytkownik Game Master

Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    1. Jesteś podłączony do internetu = ryzyko bana

2. Tak, nieważne jaki dysk

3. Tak

4. asgahar

asgahar Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Pytanie 3 nie do końca dobrze sprecyzowałem - "tak" będą działały czy "tak" trzeba będzie patchować?

I jeszcze jedno pytanie: Czy jeśli xbox nie będzie wogóle podpinany do netu a aktualizację dokonam z pendriva to też jest możliwość zablokowania instalacji gier na dysku?

Dzięki za szybką odpowiedź.