1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kilka pytań odnośnie kupna.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez xDriver, Styczeń 16, 2012.

1. xDriver

xDriver Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Jeśli chodzi o xbox to jestem w tym temacie zielony, dlatego też mam do Was kilka pytań.
    Jak do tej pory mam psp i czasem gram na ps3 u kumpla, ale wydaje mi się że xbox jest lepszy.
    A więc oto i moje pytania:
    1. Gdzie najlepiej kupić xboxa?
    2. Jakiego najlepiej kupić aby wyszło najtaniej?
    3. Mam monitor 19'- jaka będzie jakość obrazu?
    To tyle pytań, dodam iż nie mam zamiaru przerabiać xboxa i chcę kupić nowego :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. misiek12m

misiek12m Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    41
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Gorlice
    1. Zależy od funduszy ;P Oczywiście najtaniej będzie przez internet. Większość kupuje przez allegro, bo jest tanio, ale ostatnio była ciekawa promocja w ultimie ;) Poszukaj może jeszcze mają jakieś sztuki.
    2.Jeżeli chcesz najtaniej to kup starą wersje fata ;p kupisz śmiecia za 200zł i pograsz 2 dni :D Jeżeli zależy ci na forsie to poszukaj jakiegoś taniego Jaspera lub ew. Falcona. Jaspera da się wyhaczyć za 400zł
    3. Zależy jakim złączem podłączysz. Jakość będzie dobra, ale to jednak mały monitor ;P W końcu w konsoli chodzi o to, żeby usiąść wygodnie w fotelu i grać na TV :D