1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kilka pytań przed kupnem Xbox'a

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez thide, Wrzesień 21, 2013.

1. thide

thide Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.
    Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o sprawy konsolowe. Mam PS2 i nie za bardzo rozumuję jak mam instalować gry i tak dalej.
    Będę dysponował budżetem około 400-450zł i mam zamiar wydać jak najmniej.

1. na allegro są aukcje z jakimiś LT 3.0. Co to w ogóle jest?
    2. czy jeśli jest zamontowane nowe chłodzenie to konsola mogła mieć uszkodzoną płytę główną i bez tego po prostu by się nagrzewała i wyłączała?
    3. chciałbym kupić przerobioną konsolę. czym się kierować przy wyborze takowej?
    4. czy da się grać w gry z dysku przenośnego czy trzeba kupić oryginalny dysk z Xboxa? (chodzi o przerobioną konsolę)
    5. czy po wypaleniu gry na płytę muszę ją instalować? czy takie gry często nie działają? Na PS2 po nagraniu kilku gier większość z nich nie działała, a po przerzuceniu na pendrive mogłem w nie grać.
    6. czy Xboxy często się psują? chciałbym grać maksimum 2 godziny dziennie i nie dłużej. Głownie Fifa, PES czy GTA, ale z miłą chęcią pograłbym też w gry, których na komputerze nie odpalę.
    7. Który Xbox najlepszy pod względem właśnie awaryjności? Slim, elite. Jest tego dużo, a ja się w tym nie orientuje.