1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

kilka pytań

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez owerfloo, Styczeń 12, 2014.

1. owerfloo

owerfloo Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam .
    Przeszukałem forum ale jakoś nic nie znalazłem konkretnego na moje przeczytalem paytania. Jestem posiadaczem xboxa360 E od tygodnia i jestem troche zielony mimo to ze przeczytalem faq:

1. podobno jest jakos sospob ze mozna grac w pirackie gry bez [przerabiania konsoli ( no jtag) czy jakos tak - szukalem to na forum ale nie znalazlem , jezeli mozna to prosilbym jakas instrukcje
    2. jak mozna za pomoca glosu sterwoac xboxem - mam kinect
    3. myslicie ze to moze dzialac - https://www.youtube.com/watch?v=jbKMDnR99FU , i czy za to nie dostanie sie bana ?
    4. jak mozna zmienic wyglad dashboard - mam konto xbox live gold

2. Lotnik421 Xbox One

3. Krzysztof PL

Krzysztof PL Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kraków
    1. słyszałem o tym ale to ponoć nie działa .
    2. Nie da się sterować głosem .
    3. Nie wierz w takie generatory rzadko kiedy pojawiają się sprawdzone , a jak się pojawiają to napisane jest na forum .
    4. Zapomniałem jak ale chyba musisz kupić w xboxstore czy coś .

4. Krzychu1987

Krzychu1987 Banned

Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    0