1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kilka pytań

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez Olciooo, Styczeń 25, 2009.

1. Olciooo

Olciooo Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam!

Mam kilka pytań, ponieważ nie znam się za bardzo na konsolach XBOX 360 dlatego piszę tutaj, aby spytać się Was.

1. Mam konsolę XBOX 360 Premium z dyskiem twardym 60GB. Czy Wasze konslole też jak się je trochę porusza (chyba w pozycji poziomej) to słychać takie ,,cyk'' ??

2. Wczoraj podłączyłem konsolę do telewizora na wejście Komponentowe, czyli podłączyłem kabel zielony, niebieski i czerwony oraz z głosu biały i czerwony, czyli niepodłączony zostawiłem tylko żółty. Jednak zapomniałem przełączyć przełącznik HDTV / TV i zostawiłem na TV mimio, że powinien być przełączony na HDTV. Czy mmogła się konsola uszkodzić lub coś się stać?

3. Czy w Waszych kontrolerach też te gałki się na nacisnąć jakby dwa razy, najpierw słabiej potem mocniej. Coś podobnego jak w aparatach cyfrowych.

To tyle. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
    Olek

2. Lotnik421 Xbox One

3. aroaro20022

aroaro20022 Banned Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Pce
    1. Arghhhh!! Nie rób tego więcej, jeśli masz płytę w napędzie. A teraz sprawdź (jeśli oczywiscie miales plyte w napedzie podczas ruszania) czy nie masz przypadkiem ładnie zarysowanej płyty.
    2. Nie :O
    3. Tak, też