1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kindle Fire ( Android ) - pytanie.

Temat na forum 'Telefony i tablety' rozpoczęty przez Neithell, Sierpień 2, 2012.

1. Neithell

Neithell Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    29
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Poznań
    Witam, na starcie chciałbym zaznaczyć, że jestem KOMPLETNIE zielony w tych sprawach.

Otóż od jakiegoś czasu poszukuję informacji na temat ebooków & tabletów. Ostatnio zainteresował mnie "ebooko-tablet" ( że tak to nazwę ) o dość fajnej nazwie 'Amazon Kindle Fire'. Jest w miarę tani (~200$) i jego możliwości są ponoć całkiem niezłe. Niektórzy twierdzą nawet, iż jest to realna konkurencja dla ipada, jednak nie mi to oceniać. Nawet niewiele mnie to interesuję. Pisząc tego posta chce poprosić o pomoc w związku z wyjaśnieniem kilku spraw w temacie Androida. Problemem owego Kindle Fire jest ograniczony ( podobno dość mocno ) dostęp do aplikacji/gier poprzez Amazon Market, który zwyczajnie nie jest dostępny jeszcze w Polsce. Niby ma się to zmienić, ale decyzję o kupnie takie sprzętu nie można podejmować na podstawie gdybań. Tutaj więc nasuwa sie moje pytanie, czy takie aplikacje jak Facebook, Twitter, YouTube, (przykładowo) Angry Birds itp. etc. da się 'wgrać' na tableta za pomocą komputera , nie rootując przy tym systemu operacyjnego ?

Jeżeli czegokolwiek nie zrozumieliście z tego mojego bełkotu to dajcie znać.