1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kinect i aplikacje systemowe absorbują 10% mocy graficznych Xbox One

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 3, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28107
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Wiemy już, że Microsoft kładzie bardzo mocny nacisk na nową wersję Kinecta, sprzężoną z Xbox One. Nie chodzi nam tylko o fakt, że nie będziemy mogli zakupić next-genowej konsoli bez detektora ruchu. Okazuje się, że gigant z Redmond zarezerwował aż 10% graficznych mocy obliczeniowych nowej konsoli tylko na Kinecta i aplikacje systemowe.

    Dowiedzieliśmy się, że deweloperzy piszący gry na Xbox One nie mają aktualnie dostępu do 10% mocy zasobów graficznych next-gena. Takie rewelacje odsłonił Andrew Goossen, inżynier pracujący w Microsofcie, w trakcie rozmowy z Eurogamerem. Wspomniane 10% mocy zarezerwowane jest na przerabianie informacji płynących z Kinecta oraz na operacje systemowe, takie jak podtrzymywanie trybu snap.

    Okazuje się, że Microsoft planuje w przyszłości uwolnić część z tych zasobów dla deweloperów. Rzecz jest w tej chwili tak ustawiona, że pozwala na bezproblemowe pisanie gier, bez troszczenia się o konflikty w zakresie systemowych zasobów. Microsoft twierdzi jednak, że w przyszłośc, kiedy autorzy gier oswoją się już z nowym środowiskiem, nie będzie potrzebna tak silna izolacja zasobów. Wtedy moc jednostki GPU zostanie poszerzona przynajmniej o kilka procent.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    I m.in przez taką błahostkę, Xbox One nie może unieść Watch Dogs w stałych 60 FPS'ach. Ehh...
     
  4. mrmarko

    mrmarko Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2009
    Posty:
    112
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Złotów
    X One zamówiony ale cały czas się się zastanawiam. Na szczęście na Amazonie pieniądze pobierają w chwili przygotowania towaru do wysyłki, także jeszcze spokojnie mogę się wycofać. Wkurza mnie ta cała sprawa z konsolami, stawiałem na X gdyż polubiłem ten system, PS-y miałem wszystkie jakie do tej pory wyszły i zazwyczaj kurzyły się. Ciężka sprawa i wybór, ale co tam ten problem się rozwiąże jakoś i zapewne coś w listopadzie stanie na meblu, przychylałem się do X-a ( to, że PS trochę mocniejsza technicznie to mam w d... to tylko papier a rzeczywistość może okazać się inna) ale to wszystko zaczyna mnie irytować. Zresztą co się będę martwił i przejmował niedługo spadnie śnieg i to jest problem (nienawidzę zimy) :).
     
  5. darudek_ek

    darudek_ek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2013
    Posty:
    211
    Polubienia:
    155
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Kinect to musi być potwór, technologia prosto z NASA. 120 gigaflopów czystej mocy jaką potrzebuje to mają procesory i7 :D
     
  6. L4mia

    L4mia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    KRK
    czyli znów kinect2 nie ma specjalizowanego procesora podobnie jak kinect1 - podsumowując - gier 1080p obowiązkowo nie wspierają, kilka gb ramu idzie na system i 10% mocy z kiepskiego przetaktowanego procesora xone - a do tego chwalili się lepszą optymalizacją sterowników
    całość wieje biedą w BF4 zważywszy na rozdzielczość gry i innymi grami w 30 klatkach - "mocarny to nextgen"

    strach kupować Xone bo PS4 skilluje go jak nic - czystą mocą obliczeniową nawet przy niechlujstwie ich programistów
     
  7. CozzY

    CozzY Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 6, 2013
    Posty:
    415
    Polubienia:
    108
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Luboń
    Fajnie z rana tak poczytać hejtera, który nic jeszcze na własne oczy nie widział, coś tam o jednej grze słyszał, a już wydaje wyrok na całą konsolę nie będąca nawet w sprzedaży...

    Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalk 4
     
    1 osoba to lubi.
Wczytywanie...

Poleć forum