1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

kinect uszkodzona płyta

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez mamuśka, Czerwiec 17, 2011.

1. mamuśka

mamuśka Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    jestem totalnie zielona w tym wszystkim, ale szukam więc nie błązę. mamy uszkodzoną płytę, co zrobić, oprócz większej uwagi, aby uniknąć tego, czy można jakoś wgrać na konsolę czy coś podobnego, żeby mieć "na zawsze" dobrą płytę. czytałam o przegrywaniu, ale szczerze, dla mnie to równie dobrze moglibyście pisać po chińsku...

2. Lotnik421 Xbox One

3. petroz

petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Żarnobyl
    jak dla mnie to twoja wypowiedź jest po chińsku - napisz zrozumiale o co chodzi i czego potrzebujesz

4. Ciesiel91

Ciesiel91 V.I.P V.I.P

Polubienia:
    34
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    po polsku to chyba będzie tak: W jaki sposób powinno się eksploatować płyty, tak, aby nie uległy zniszczeniu.

5. petroz

petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Żarnobyl
    jeżeli chodzi ci o płyty z grami, to nie wiem co w temacie robi "kinect"

jeżeli płyta jest pęknięta w okolicy otworu mocującego, to ostrożnie wkładać i wyjmować płytę z pudełka, bądz przełożyć ją do zwykłej koperty.