1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kingdom Come: Deliverance zaoferuje rozgrywkę na 50 godzin - mamy nowe informacje

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 21, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Średniowieczny RPG zadebiutuje na rynku dopiero w przyszłym roku, ale możemy spodziewać się ogromnej produkcji z wyśmienitym systemem walki. Twórcy ponownie przybliżyli nam swoje dzieło, na które naprawdę warto czekać.

    Na dobry początek mamy informację dotyczącą długości rozgrywki. Deweloperzy potwierdzili, że historia zaoferuje nam zabawę na przynajmniej 50 godzin. W tym czasie wsiąkniemy w średniowieczny świat i weźmiemy udział w wielu fantastycznych walkach.

    Gra zadebiutuje na PlayStation 4, Xboksach One i komputerach osobistych, ale prawdopodobnie nie możemy oczekiwać światowej premiery na wszystkich trzech platformach. Daniel Vavra – producent– wspomniał, że jeśli gra ukaże się przykładowo w sierpniu na PC-tach, to edycja na konsole powinna zadebiutować we wrześniu. Daty są oczywiście przykładowe, ale twórca chce nam uzmysłowić, że nie będziemy czekać pół roku na edycję na PS4 i XOne.

    Vavra podkreślił, że Kingdom Come: Deliverance śmiga na CryEngine i dzięki temu studio nie czeka długa i żmudna praca nad portem. Produkcję bez problemu można uruchomić na urządzeniu Sony oraz Microsoftu i wszystko działa... Trzeba tylko zadbać o płynność animacji, ale nie będzie to żaden problem.

    Od wersji alpha dzieło posiada wbudowaną technologię kontrolowania bohatera za pomocą pada i już teraz działa to naprawdę dobrze.

    W przyszłym roku odbędą się oczywiście kolejne testy, dzięki którym gracze wypróbują miedzy innymi system zbrodni – twórcy są ciekawi jak sympatycy zareagują na możliwość rabowania i zabijania cywilów.

    Istotnym elementem pozycji Warhorse Studios jest oczywiście system walki – twórcy zaoferują nam zmagania na krótkie oraz długie miecze, sztylety, maczugi, topory, szable, łuki... I każdy oręż w inny sposób pozwoli nam rywalizować z przeciwnikami.

    Aktualnie nie wiadomo, czy do gry trafią kusze oraz pojedynki na koniach – twórcy jeszcze nie podjęli ostatecznej decyzji. Możliwe, że te elementy pojawią się w grze w uproszczonej wersji, a następnie zostaną usprawnione przez aktualizacje.

    W tytule nie pojawi się tryb sieciowy ani nawet kooperacja. Vavra jest otwarty na współpracę i możliwe, że kiedyś – na pewno nie w dniu premiery – pojawi się ten aspekt w jakieś formie.



     
Wczytywanie...

Poleć forum