1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kod źródłowy Doom 3 dla wszystkich

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez QwerTaj, Sierpień 6, 2011.

  1. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    id Software coraz częściej zbiera ode mnie 'plusy'. Najpierw niesamowite trailery i gameplaye z RAGE, potem DOOM4, a teraz to. Nie wiem, ile w tym jest chwytu marketingowego i zachęcenia graczy do kupna RAGE 'bo to dobry wydawca', a ile czystej charytatywności. Tak, czy siak, kod źródłowy jest czymś wielkim dla młodych producentów. Liczę, że pod koniec roku dostaniemy kilka świetnych modów/dodatków do DOOM'a trzeciego lub może nawet coś więcej :)

    źródło - Gamezilla
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. aker2

    aker2 Banned

    Dołączył:
    Lipiec 10, 2011
    Posty:
    297
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    POLAND
    dobry pomysł tylko aby inne firmy poszły w ich ślady
     
  4. DamianProgramista

    DamianProgramista Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 5, 2011
    Posty:
    102
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Jesli kod jest napisany w c++ a na 99% jest to pobiore. Dobry pomysl

    Sent from X10 2.2.1 DT // C++ (Programming Games)
     
  5. MOSZEUSZ

    MOSZEUSZ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2008
    Posty:
    259
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Też bym chciał żeby to było w C++ :D
     
  6. konserwa

    konserwa Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 17, 2010
    Posty:
    28
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Na pewno C++, ponieważ w połączeniu z DirectX jest wydajniejszy od C# + DirectX :)(i innych takich tam typu TP itd).

    Fajnie bo będzie można zobaczyć ogólna konstrukcje gry :).
     
  7. KuBaNPL

    KuBaNPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    poniemieckiej kamienicy
    Dokładnie, jak będzie w C++ to i ja z tego skorzystam.
     
  8. zerthimon

    zerthimon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 21, 2008
    Posty:
    75
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    powiat Łękołowy
    Mam nadzieję, że usuną komentarze i tylko obcykani odgadną co z czym się je ;)
     
  9. Banana96

    Banana96 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 26, 2010
    Posty:
    48
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Kod na 90% będzie w C++, bo id Tech 3 (a więc Quake 3 i wszystkie mody) był w C. Poza tym o ile się nie mylę (podkreślam, że NIE wiem na pewno), to w id Tech 4 nie jest pisany z użyciem czystego Directa, tylko OGL. Tak, czy inaczej ściągam.
     
Wczytywanie...

Poleć forum