1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Kolejne szczegóły na temat Rise of the Tomb Raider - twórcy stawiają na realizm

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 31, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Crystal Dynamics przygotowuje kolejną opowieść Lary Croft, która zadebiutuje na rynku pod koniec roku. Zapewne mnóstwo szczegółów na temat gry otrzymamy w trakcie E3 2015, ale jeszcze przed tym wielkim wydarzeniem dyrektor kreatywny projektu postanowił przybliżyć nam Rise of the Tomb Raider.

    Noah Hughes wziął udział w sesji Q&A (Pytania i odpowiedzi) i w trakcie wydarzenia przedstawiciel Crystal Dynamics zdradził kolejne szczegóły z Rise of the Tomb Raider.

    W grze identycznie jak w przypadku ostatniej odsłony ubrania Lary będą się niszczyć oraz brudzić. Ponownie po kontakcie z wodą zauważymy na stroju bohaterki mokre plamy, które znikną po pewnym czasie.

    Autorzy zdecydowali się przygotować „system zniszczeń”, który uwydatni rany postaci. Hughes nie chciał wchodzić w szczegóły, ale możemy mieć pewność, że dokładnie zobaczymy różne siniaki oraz otarcia na ciele pani archeolog.

    Ciekawostką na pewno jest podejście deweloperów w stronę realizmu – w grze pojawi się wiele animacji, które urzeczywistnią produkcję. Dyrektor kreatywny wspomina między innymi o tym, że Lara po podejściu do ognia będzie ogrzewać sobie dłonie, zaś gdy wyruszy w podróż, to będzie przez pewien czas drżała.

    W grze nie znajdziemy funkcji szybkiej podróży – twórca powiedział, że w pozycji znajduje się bardzo ciekawa i bogata w treści mapa, która będzie zachęcać graczy do zwiedzania. Podczas podróży będziemy wielokrotnie wykorzystywać umiejętności oraz narzędzia.

    Na zakończenie dowiedzieliśmy się, że powrócą sekwencje QTE, ale będą bardzo ograniczone. Studio chce wdrożyć ten element wyłącznie do kluczowych momentów.

     
Wczytywanie...

Poleć forum