1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

kolejny problem z dyskiem usb ? czy awaria konsoli

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez macgaw24, Maj 27, 2013.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. macgaw24

macgaw24 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    witam. mam na imie maciek i jesli chodzi o wszystko co jest zwiazane z konsolami to jestem zielony (i to sie raczej nie zmieni)

mam problem
    mam przerobiona konsole. po wlaczeniu pojawial sie napis freestyle 3... wiec mysle ze juz wiecie o cho chodzi.
    wszystkie gry odpalalem z dysku usb i na poczatku nie bylo zadnego problemu, osoba ktora mi to instalowala powiedziala tylko ze kosola moze sie ciut dluzej wlaczac i tak tez bylo. na poczatu nie bylo zadnego problemu.

problem zaczal sie od jakis 2 tygodni,
    na 30 wlaczen konsoli i wyciaganiu kabli hdmi, zasilajacych konsola ruszlya raz.
    dzis probowalem tez podobna ilosc ale wlaczyla sie tylko podczas kiedy nie bylo do niej nic podlaczone, na chwile obecna juz nic nie ma na ekranie. konsola jest wlaczana przyciskiem na panelu, dioda pali sie zielona i to wszystko. obrazu nie ma.
    i teraz moje pytanie.. co sie stalo, co to za objaw?

obecnie chce podlaczyc do niej inny dysk sformatowany na fat32
    docisnalem wszystkie kable, wyciagnalem z gniazdka i nic,