Kolejny świeżak, kolejne problemy

simoneko

Świeżak
Świeżak
Cześć, od razu nadmieniam, że jestem kompletnie zielony, więc prosiłbym nie mówić skrótami i terminami, bo po prostu nie zrozumiem ;P Do rzeczy: do chwili wyjścia gier xdg3 nie wiedziałem, że w ogóle jest takie coś jak abgx360, zawsze uśywałem wave patchera, patchowałem do odpowiedniego wava, problem rozwiązany, gra działa. Również spaczowałem tak Fable 3, nie wiedząc nic, że ta gra niby ma to zabezpieczenie AP 25, a jednak chodziła mi normalnie. Potem wyszły gry z xdg3, dowiedziałem się, że muszę mieć nowy soft, wgrałem, spróbowałem wypalić grę - nie działa. Zakupiłem teraz nagrywarkę LITEON iHAS124-19 B, nagrałem grę - to samo, czarny ekran... Z ciekawości włożyłem Fable 3 do konsoli, zaskoczenie, również nie działa, a przed wgraniem softa działało. Przekopałem się już przez MASĘ poradników, robiłem wszystko co sie dało, bez skutku. Zmarnowałem już nie wiem ile płyt i nerwów. Bardzo proszę o pomoc.
 

mlodzik13

Użytkownik
Użytkownik
A więc tak :
1. masz przerobiony napęd IHAS ??(PC)
2. każdą gre z xgd2 typu FABLE III musisz spatchować nowym abgx
 

KamQiX

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
1. Jaką masz przeróbkę ?
2. Przez jaką wersję abgx360 przepuszczasz gry ?
3. Na jaką płytę nagrywasz gry i z jaką prędkością ?
 

simoneko

Świeżak
Świeżak
mlodzik13:
1. kupiłem z tej aukcji LITEON x24 iHAS124-19 B iHAS 124 +NERO XBOX360 MOD (2039348207) - Allegro.pl - Wi
napisane, że wszystko jest już zrobione, żeby można było nagrywać
2. tak jak mówie, kiedys patchowałem tylko wavepatcherem i działało na starym sofcie, teraz ****. i jeszcze chciałem przpeuścić przez abgx call of duty: black ops, oto co wyszło: http://img718.imageshack.us/img718/9267/123pze.jpg
przepuszczałem kilka rayz, cały czas to występuje, przy nagraniu efekt ten sam - czarny ekran


kamiqix:
1. jeżeli chodzi o soft to 2.0
2. wersja 1.0.6
3. oczywiście verbatim, 2.4x
 

KamQiX

Xbox One
Xbox One
Użytkownik