Kompletnie zielony, kilka prostych pytań odnośnie XBOX ONE

m!khail

Świeżak
Świeżak
Witam, tak jak w temacie jestem kompletnie zielony w sprawach konsoli także proszę bez śmiechu, jednak mam zamiar kupić xbox'a one i stąd kilka pytań.

1. Gdy kupię grę czy muszę mieć płytę by grać czy mogę jakoś zainstalować pliki potrzebne do odpalenia na dysku?
2. Macie jakieś myki na to by "grać taniej"?
3. Czy mając dekoder nc+ i podłączając do tego samego TV xbox'a można z konsoli oglądać TV i przełączać kanały, czy trzeba to robić tak jak dotychczas bez konsoli?
4. Jakie dodatkowe funkcję otrzymuję z konsolą? (UK)
5. Czy mogę oglądać filmy nagrane na dysku zewnętrznym/pendrive podłączając go do xbox'a?
6. Orientujecie się jaka jest różnica w cenie podczas kupna nowej gry zaraz po premierze i wymianie jej np. po 3 miesiącach?

Pozdrawiam.

///
http://xboxforum.pl/regulamin-69/regulamin-forum-71790/
Zasady tworzenia tematów: pkt 2.

Poprawiłem, ale nast. razem polecą pkt. - #Jabar
///
 

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
1. Musisz
2. TZN ? Kupuj używane gry
3. Ma on HDMI IN I OUT
4. W PL i tak nie będą dziać dodatkowe zagraniczne usługi.
5. Nie mam pojecie, w x360 można było ale tu jest inny system.
6. Zależy od tytułu.
 

m!khail

Świeżak
Świeżak
1. Czyli dysk służy tylko do zapisywania stanów gier? Czy do czegoś jeszcze?
2. Chodziło mi o jakieś wymiany grami ze znajomymi poprzez konta xbox, jest taka możliwość w ogóle?
4. Napisałem, że w UK ;)
5. W starszej wersji była taka możliwość, a w nowszej nie można?
6. No np takie gry jak Battlefield, 3 miesiące po premierze, nieużyty klucz do multi (jeżeli jest coś takiego, nie znam się) Grane byłoby tylko w kampanie np.
 

m!khail

Świeżak
Świeżak
To jak może ktoś pomóc?

Wiem, że nie wolno pisać posta pod postem, ale temat już spadł na kolejne strony, więc szanse na odpowiedź są nikłe.
 

warone

Banned
Użytkownik
1. Gry masz z płyty lub w formie cyfrowej.