1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Komputer

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez MichaelJack, Sierpień 14, 2014.

1. MichaelJack

MichaelJack XBOX MANIAK XBOX MANIAK

Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Szczecin
    Witam. Przejdę od razu do setna sprawy. Otóż jestem zielony w sprawach komputerowych i potrzebuje pomocy kogoś kto bardzo dobrze ogarnia komputery. Przymierzam się do kupna kompa stacjonarnego, samej skrzynki. Ewentualnie mogą być głośniki jeszcze. I teraz pytanie moje jest takie, czy ktoś na forum mógłby podesłać mi parę linków z tablicy, allegro z najlepszymi ofertami? Dodam że komputer ma być dobry do gier i kosztować 500 zł. Wiem nie oczekuje jakiejś super maszyny tylko chce wybrać coś z tego co jest a zbytnio nie znam się. Dzięki i pozdrawiam.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Jabar

Jabar Moderator Członek Załogi Moderator Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1106
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    "ma być dobry do gier i kosztować 500zł"

Że tak spytam: chcesz na tym kompie grać w Tetris'a??
    Sama grafika w miarę ok kosztuje powiedzmy 4-5stów, a gdzie jeszcze płyta,procek,pamięć i zasilacz....no i obudowa :D

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

4. bololabich

bololabich Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    19
    Punkty za osiągnięcia:
    18