1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Konami kończy z grami AAA? Pracownik firmy twierdzi, że nic z tych rzeczy

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 22, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Od kilku dni w branży huczy od plotek o rzekomym zakończeniu tworzenia gier AAA przez Konami (oprócz serii Pro Evolution Soccer). Niestety na ten temat jakoś nie chcą się wypowiedzieć najważniejsze osoby w firmie. Mamy za to reakcję jednego z pracowników działu obsługi klienta w USA.

    Zaczęło się od francuskiego serwisu Gameblog, który napisał, że Konami kończy z produkcją wysokobudżetowych tytułów na konsole stacjonarne. Później temat podchwyciły największe portale poświęcone grom, a na domiar złego Julien Merceron, główny inżynier Fox Engine, opuścił firmę.

    Jaka jest prawda o strategii biznesowej Konami? Wg wypowiedzi pracownika biura obsługi klienta Konami w USA przyszłość znanych serii firmy nie jest w żaden sposób zagrożona.

    Niestety najważniejsze osoby w Konami nadal milczą jak zaklęte na ten kontrowersyjny temat. Równie dobrze może się okazać niestety, że ta "kontynuacja prac" znanych marek dotyczy... platform mobilnych.

    Ollie Barder, jeden z publicystów serwisu biznesowego Forbes, napisał, że koszty stworzenia Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zwrócą się Konami dopiero po opchnięciu ok. 6 mln egzemplarzy gry. Budżet gry wyniósł 80 mln dolarów, ale znaczne nakłady finansowe poszły również na działania marketingowe. Póki co korporacja zgłosiła, że sprzedała "tylko" 3 mln sztuk tego tytułu, więc całkowite koszty produkcji i marketingu nie zostały pokryte. To miałoby być wg Bardera kolejnym motywem dla zarządu Konami do zaprzestania tworzenia gier AAA na konsole stacjonarne.

     
Wczytywanie...

Poleć forum