1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Konami ma bardzo dziwne plany związane z datą premiery MGS V: The Phantom Pain

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 6, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28056
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Podobno rozważane są dwa terminy i w tym akurat nie ma nic dziwnego. To co zaskakuje, to różnica czasowa pomiędzy obiema datami.


    O planach Konami poinformował David Gibson, mieszkający w Tokio analityk rynku gier wideo:
    OK, od razu was uspokoję: rok fiskalny, a rok kalendarzowy to dwa różne okresy czasu, a powyższy Twitt oznacza ni mniej ni więcej, iż The Phantom Pain ukaże się w końcówce tego roku (październik-grudzień) albo w tym samym okresie roku przyszłego. Brzmi już trochę lepiej, prawda?

    Oczywiście to co dziwi najbardziej, to bardzo długi, 12 miesięczny okres czasu pomiędzy jedną, a drugą datą. Z czego on może wynikać? Trudno powiedzieć, chociaż mam pewną teorię. Być może Kojima wraz z Konami ma w planach dwie daty premiery: jedną dla konsol starej generacji, a drugą dla posiadaczy PC-tów, Xboksa One oraz PS4. Gdyby tak było logika podpowiada, iż w tym roku w MGSV zagrają posiadacze starszych konsol, a rok później na rynku pojawi się ładniejsza wersja gry wykorzystująca potencjał "next-genów". Z drugiej strony, może być dokładnie odwrotnie i więcej czasu będzie wymagało zmieszczenie tak ambitnej gry na X360 i PS3. A może po prostu w Kojima Productions panuje taki bałagan, iż samo Konami drapie się w głowę i zastanawia "kiedy do licha będzie gotowa ta gra?". Wasze domysły są równie dobre co moje...​



     
Wczytywanie...

Poleć forum