1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Konsola- czy potrzebna jest przeróbka?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Ancise, Październik 17, 2010.

1. Ancise

Ancise Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam wszystkich.
    Jestem dość zielony co do konsol. Czytam forum i różne porady, jednak zastanawiam się nad jednym.

Czy przerabianie konsoli polega tylko i wyłącznie na przerobieniu jej napędu, aby on odtwarzał nie oryginalne płyty? Ponieważ ja sam nie posiadam nagrywarki, więc gry bądź filmy, przenosiłbym dzięki 16GB pendrive na dysk twardy konsoli. Więc mógłbym je normalnie instalować i odtwarzać bez zbędnych przeróbek?

Zaś jeśli tak czy inaczej trzeba przerabiać konsolę, to czy mogę po prostu pominąć ten napęd i czy wtedy by mnie to mniej kosztowało?

Ps. Proszę nie umieszczać odpowiedzi typu "ty piracie, czemu nie kupujesz oryginałów" Ponieważ nie stać mnie na kupno co nowej oryginalnej gry, ponieważ posiadam dużą kolekcję na PC i to mi wystarczy.

2. Lotnik421 Xbox One

3. grzesiuzz

grzesiuzz XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Nowy Sącz/Szczecin
    Żeby odtwarzać gry musisz mieć przerobioną konsole i nie możesz odtwarzać gier z pendrive, musi był płytka w napędzie :)

4. Ancise

Ancise Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    bez jaj ;o