1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Konsola zawiesza się na FSD i resetuje

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez gawior, Grudzień 26, 2013.

1. gawior

gawior Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Witam. Konsolę mam od niedawna i jestem w temacie zielony.
    Jest to Silm 4GB z dyskiem 320GB
    Konsola jest z przeróbką RGH ( z przeróbką kupiłem ).
    Do tej pory konsola chodziła poprawnie. Wczoraj próbowałem przenieść grę poprzez "FTPRush", ale konsola zrestartowała się dwa razy i dałem sobie spokój ( późno już było ).
    Dzisiaj uruchomiłem konsolę i chciałem przenieść grę poprzez pendrive, ale zresetowała się konsola podczas kopiowania dwa razy. Obecnie restartuje się samoczynnie po chwili, albo zawiesza na ekranie ładowania FSD, lub zaraz po wejściu do "menu" FSD i po krótkiej chwili reset.
    Uruchomiłem konsolę po przez otwarcie napędu. Wyświetla się niebieskie tło ( xell czy jak to tam ), przelatują jakieś informacje i mieli coś z połączeniem sieci lokalnej ( z podpiętym kable, lub bez ). Tutaj nie zawiesza się, ani nie resetuje.

Co mam w tej sytuacji zrobić ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. orso

orso Super Moderator Członek Załogi Super Moderator Pomocnik PSforum.pl

Polubienia:
    786
    Punkty za osiągnięcia:
    113
  4. akir

akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1065
    Punkty za osiągnięcia:
    113