1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Konsola

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez whahazhutou, Wrzesień 19, 2013.

1. whahazhutou

whahazhutou Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam. Chciałbym kupić xboxa 360 ale jestem konkretnie w tym zielony. Mam do was kilka pytan. Czy jakbym kupil xboxa 360 slim 4 gb, to czy bede mogl grac w gry typu gta 5? Chodzi mi o to ze ja nie ogarniam w ogole z ta pamiecia.
    Drugie pytanie brzmi czy da sie podlaczyc xboxa do monitora ktory ma 2 wejscia : DVI i D-SUB. Pytania moga byc smieszne ale ja konkretnie nic nie ogarniam na temat konsol.

Nazwa tematu nie opisuje problemu,uzupełnij albo poleci do kosza..TigraTeam

2. Lotnik421 Xbox One

3. pabllopl

pabllopl Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Puławy
    Czy jakbym kupil xboxa 360 slim 4 gb, to czy bede mogl grac w gry typu gta 5?

tak bedziesz mogl lecz czesc gier potrzebuje dysku do instalacji roznych ****reli poza tym dzieki zainstalowaniu gry na dysku nie niszczy sie tak szybko plyta a 4gb to zlekka za mala dlatego tez polecal bym dokupienie jakiegos dysku nawet zewnetrznego

Drugie pytanie brzmi czy da sie podlaczyc xboxa do monitora ktory ma 2 wejscia : DVI i D-SUB.

mozna wystarczy kupic odpowiedni kabel wpisz na alledrogo "xbox vga" wyskoczy ci tego pelno lecz jakosc obrazu przy tych najtanszych kablach pozostawia wiele do zyczenia