1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Konsolowe dedyki nie były wcześniej możliwe. Lekarstwem serwery w chmurze

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez DJ.Bart, Sierpień 22, 2013.

  1. DJ.Bart

    DJ.Bart Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 25, 2009
    Posty:
    428
    Polubienia:
    27
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tczew
    [​IMG]

    W wywiadzie dla GameStop Mark Rubin opowiadał o serwerach dedykowanych, które przez pewien czas nie były obecne w serii Call of Duty. IW przyglądało się idei serwerów dedykowanych od czasów Call of Duty 4, jednak wszelkie pomysły nie były możliwe do zrealizowania ze względu na niewystarczającą ilość serwerów w stosunku do graczy Call of Duty. Obecnie większość problemów rozwiązują chmury, co stawia pod znakiem zapytania dedyki na PlayStation4.

    "Jednym z problemów z naszą grą, (nie w złym sensie) jest to, że mamy aż tylu graczy. Pamiętam, że przyglądaliśmy się dedykom na konsolach, gdy pracowaliśmy nad Call of Duty 4 i problemem było to, że mogliśmy upchnąć tylko 4 gry multiplayer na jednym serwerze. Przy ilości rozgrywek jaka była prowadzona, wychodziło, że potrzeba by było więcej serwerów niż posiadała jakakolwiek serwerownia w USA. To wydawało się wtedy niemożliwe do zrealizowania".

    "Oczywiście wydajność serwerów wzrosła i możemy zmieścić więcej instancji na serwerze, co trochę pomogło oraz fakt, że Microsoft wspiera to ogromne przedsięwzięcie w chmurze, co sprawia, że dedyki są 100 razy bardziej sensowne. Będziemy mieli skalowalność i nie musimy uruchamiać serwerowni, na co i tak nie bylibyśmy odpowiednio przygotowani. To co zrobił Microsoft jest świetne".

    Rubin jest zadowolony ze współpracy z Microsoftem i rozwiązań zastosowanych w Xbox LIVE Cloud. MS dało deweloperom wszystko czego potrzeba, by uruchomić dedykowane serwery.

    Źródło
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Niech lepiej takich pierdół nie opowiadają, bo już nawet Bad Company 1 miał dedyki i nie było problemów, a Oni przez 6 części CoDa nie mogli ich wprowadzić. Ten IW Engine, to naprawdę musi być wymagający...
     
  4. shaigo

    shaigo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 7, 2012
    Posty:
    68
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Koszalin
    Oczywiście, wg Acti i M$ serwery na X360 w BF3 działają dzięki połączeniu słonecznemu z Saturnem. Teraz zacznie się wychwalanie jaki to XBL Cloud jest niesamowite... Eh nie mogę dłużej czytać tych bredni
     
  5. rikamaru

    rikamaru Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2008
    Posty:
    233
    Polubienia:
    56
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Może w battlefieldach sam producent udostępnił dedykowane serwery a teraz każdy będzie mógł skorzystać z dedyków prosto od MS.
     
Wczytywanie...

Poleć forum