Konsolowe dedyki nie były wcześniej możliwe. Lekarstwem serwery w chmurze

DJ.Bart

Użytkownik
Użytkownik

W wywiadzie dla GameStop Mark Rubin opowiadał o serwerach dedykowanych, które przez pewien czas nie były obecne w serii Call of Duty. IW przyglądało się idei serwerów dedykowanych od czasów Call of Duty 4, jednak wszelkie pomysły nie były możliwe do zrealizowania ze względu na niewystarczającą ilość serwerów w stosunku do graczy Call of Duty. Obecnie większość problemów rozwiązują chmury, co stawia pod znakiem zapytania dedyki na PlayStation4.

"Jednym z problemów z naszą grą, (nie w złym sensie) jest to, że mamy aż tylu graczy. Pamiętam, że przyglądaliśmy się dedykom na konsolach, gdy pracowaliśmy nad Call of Duty 4 i problemem było to, że mogliśmy upchnąć tylko 4 gry multiplayer na jednym serwerze. Przy ilości rozgrywek jaka była prowadzona, wychodziło, że potrzeba by było więcej serwerów niż posiadała jakakolwiek serwerownia w USA. To wydawało się wtedy niemożliwe do zrealizowania".

"Oczywiście wydajność serwerów wzrosła i możemy zmieścić więcej instancji na serwerze, co trochę pomogło oraz fakt, że Microsoft wspiera to ogromne przedsięwzięcie w chmurze, co sprawia, że dedyki są 100 razy bardziej sensowne. Będziemy mieli skalowalność i nie musimy uruchamiać serwerowni, na co i tak nie bylibyśmy odpowiednio przygotowani. To co zrobił Microsoft jest świetne".

Rubin jest zadowolony ze współpracy z Microsoftem i rozwiązań zastosowanych w Xbox LIVE Cloud. MS dało deweloperom wszystko czego potrzeba, by uruchomić dedykowane serwery.

Źródło
 

NikoBellic91

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Niech lepiej takich pierdół nie opowiadają, bo już nawet Bad Company 1 miał dedyki i nie było problemów, a Oni przez 6 części CoDa nie mogli ich wprowadzić. Ten IW Engine, to naprawdę musi być wymagający...
 

shaigo

Użytkownik
Użytkownik
Oczywiście, wg Acti i M$ serwery na X360 w BF3 działają dzięki połączeniu słonecznemu z Saturnem. Teraz zacznie się wychwalanie jaki to XBL Cloud jest niesamowite... Eh nie mogę dłużej czytać tych bredni
 

rikamaru

Użytkownik
Użytkownik
Może w battlefieldach sam producent udostępnił dedykowane serwery a teraz każdy będzie mógł skorzystać z dedyków prosto od MS.
 

Do góry Bottom