1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

"Konsolowi gracze zasługują na PC-towe ustawienia graficzne"

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 27, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28107
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Niedawno dowiedzieliśmy się, że Project CARS wersji na konsole obecnej generacji będzie oferował ustawienia graficzne rodem z komputerów osobistych. Co prawda zetknęliśmy się już z możliwością wyboru płynności animacji pomiędzy 30 a 60 klatkami na sekundę w The Last of Us Remastered. Jednak żadna gra nie oferowała jeszcze tak poważnych ustawień grafiki.

    Manipulacja ustawieniami graficznymi w grach to domena PC. Project Cars chce jednak być wyjątkiem ponieważ w wersjach na konsole obecnej generacji znajdziemy menu odpowiedzialne za zmianę owych ustawień.

    Dzięki DigitalFoundry dowiedzieliśmy się o istnieniu menu, w którym włączymy lub wyłączymy krople deszczu, brudzenie ekranu błotem, rozbłyski słońca oraz inne efekty widoczne na poniższym obrazku.

    [​IMG]

    W innym menu odpowiedzialnym za ustawienia kamery odnajdziemy pole widzenia dla każdego ustawienia kamery oraz ilość ruchów kasku kierowcy.

    W wywiadzie dla serwisu GameSpot dyrektor kreatywny Andy Tudor wyjaśnił dlaczego zdecydowano się oddać graczom konsolowym takie możliwości.

    Dzięki uprzejmości ekipy Team VVV możemy zobaczyć wszystkie ustawienia na materiale wideo.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Masownik20

    Masownik20 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 2, 2010
    Posty:
    1516
    Polubienia:
    82
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    jaki to ma sens?? Bo o ile w wersji PC te ustawienia sprawdzaja sie jak ktos ma slabszy komp i wtedy zeby nie cieło odpowiednio albo daje off albo pomniejsza... ale w wersji konsolowej? Skoro konsola od razu pociągnie gre na full opcjach po co ktos ma specjalnie obizac detale czy szczegóły czy rozne warunki atmosferyczne? Konsola i tak mu pociągnie na full detalach i tak a specjalnei zanizac sobie grafike mając taki kaprys chyba mija sie z celem
     
  4. Bis

    Bis Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2009
    Posty:
    372
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Masownik20, czytałeś treść wiadomości?
    Według mnie, bardzo dobrze że dają te ustawienia. W wielu grach nakładane są takie filtry które mają niby dodać realizmu a w rzeczywistości tylko denerwują. O ile ma to sens w grach o jakimś zabarwieniu komiksowym to w tytułach aspirujących do bycia symulatorem brak możliwości wyłączenia tego typu nakładek jest denerwujący. Np. brud na szybie, czy "głębia" obrazu która automatycznie bluruje jakąś część ekranu. Problem jest taki, że w monitorach 2d widzimy zarówno trasę jak i wielkie krople wody a prowadząc auto o ile nie skupimy wzroku na szybie to jedynie mamy mniej wyraźny obraz a nie taką chamską przeszkadzajke.
     
Wczytywanie...

Poleć forum