1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Konto gold dla syna

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez kokosza12, Lipiec 25, 2014.

1. kokosza12

kokosza12 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Proszę o wyrozumiałość bo nie znam się na tym. Syn ma x-box s 360 i od jakiegoś czasu truje mi o koncie gold. Z tego co zdążyłam się dowiedzieć aby to założyć trzeba mieć konto paypas albo karte kredytową- nie posiadam ani jednego ani drugiego. Zorientowałam się także i to mnie interesuje, ze można takie konto założyć na miesiąc za darmo i nie mogę znaleść ja to zrobić. Może ktoś mi w tym temacie pomożę? Dodam iż syn coś mówił że ma jakieś 3 konta live ale nie mam pojęcią z czym to się je. Z góry dziękuje za pomoc.

2. Lotnik421 Xbox One

3. akir

akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1064
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Zdrapke nalezy kupic na allegro(kod xbox live good cena okolo 16zl-20zl pozostałe to szukane konta). Darmowych kont gold juz nie ma bo założył live w subskrypcji silver (nie podał karty kredytowej). Do założenia darmowego miesięcznego konta gold wymagna jest karta kredytowa, w celu oplaty za kolejne miesiące), konto przepada gdy nie poda się karty

4. SEBA VENCEDOR

SEBA VENCEDOR Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    WARSZAWA