1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Konto gold - serwis

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez PlamKa, Styczeń 4, 2012.

  1. PlamKa

    PlamKa Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 10, 2009
    Posty:
    25
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Łęczna
    Siemasz . Jakieś 2 tygodnie temu kupiłem golda 1 mies o od razu wpisałem kod , ale konsola się zepsuła . Była na gwarancji więc ją posłałem do serwisu . Czy jest jakaś możliwość żeby microsoft zwrócił mi te 2 tygodnie golda ? Ktoś próbował czegoś takiego ?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Dzokej

    Dzokej Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 11, 2010
    Posty:
    385
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Namysłów
    Nie wydaje mi się ja próbuwałem odzyskać 3 miesiące a oni powiedzieli że tylko od 12 miesięcy . Może bedziez miał rekompensatę 400 mps ale może :>
     
  4. ulan

    ulan Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2011
    Posty:
    142
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    ZBI
    Raczej na nic nie licz. Ja odesłałem na gwarancje zasilacz. Rozmawiałem z babeczką z info MS o jakiejś rekompensacie za to że straciłem Golda (około miesiąca) i powiedziała żebym nie liczył na nic. Może coś dostaniesz bo w sumie dałeś konsole do naprawy ale raczej nie licz na coś.

    A tak z innej beczki: trochę MS mnie zabił swoim podejściem do klienta:) Po zepsuty zasilacz wysłali kuriera (list przewozowy itd.) koleś przyjechał odebrał (wszystko idzie do Frankfurtu i tam Gebelsy naprawiają ewentualnie wymieniają na nowe). Moja paczkę odebrał kurier w piątek, w poniedziałek miałem status że dostarczono a we wtorek że naprawiono i wysłano (na stronie MS można sobie sprawdzać). Zabiło mnie to że odsyłają Poczta Polską i czeka się do 15 dni roboczych na przesyłkę. Babeczka na infolinii MS powiedział mi że oni odbierają i ślą kurierem żeby szybko było naprawione ale zapomniała powiedzieć że będę czekał 3 tygodnie aż mi to przyślą :>
     
  5. XboXGG

    XboXGG Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 18, 2011
    Posty:
    45
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Mi też się konsola zepsuła i przyjechał kurier zostało mi tydzień gold, a zapytałem się o konto i przysłali kartę na miesiąc, na nową konsole czekałem niecałe 2 tyg. I jak dzwonię to są bardzo mili i chcą pomóc, więc u mnie reklamacja przebiegła sprawnie i jeszcze dostałem miesiąc gratis.
    Dzwoniłem na pl infolinię , a mieszkam w fr i oni wszystko załatwili a kurier przyjechał z fr i też do frankfurt zawiózł

    Sent from my Desire HD using Tapatalk
     
Wczytywanie...

Poleć forum