1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Konto Gold wstukanie przez pomyłkę na inny profil

Temat na forum 'Xbox Live' rozpoczęty przez exitcosmo, Grudzień 14, 2015.

  1. exitcosmo

    exitcosmo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 16, 2015
    Posty:
    211
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Rybnik
    Witam. Jakiś czas temu zakupiłem cyfrowy kod na roczny abonament konta Gold. Kod wystukałem i Gold jest ale ... na koncie ośmioletniej córki. Moje roztargnienie , a może wina Kinecta że mnie nie przelogował , nieważne. Czy jest jakaś możliwość aby Golda przenieść z profilu córki na mój?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1665
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    O Rybnik prawie poblisku "prawie".

    Normalnie to nie ma chyba możliwości. Może jak skontaktujesz się z M$ to coś z tym zrobią.
    Gold będzie działał także na twoim profilu. Lecz gry z Games with Gold będą przypisywane do konta twojej córki (no chyba, że już teraz coś z tym zrobili). Nie wiem jak to z promocjami wygląda.
    Wiem, że grać online na twoim profilu będziesz mógł bez najmniejszych problemów.



    Kiedyś omyłkowo wklepałem kod na 1msc na innym koncie :). Że to był 1 msc dla "próby" (znajomy dał mi kod) to jakoś tak mnie nie bolało :D.
     
  4. exitcosmo

    exitcosmo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 16, 2015
    Posty:
    211
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Rybnik
    Moja córka ma ograniczenia na swoim profilu , i za każdym razem muszę je wyłączać aby mieć dostęp do wszystkiego. Poza tym OK , online działa , gry z Golda też.
     
  5. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1665
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Gry z golda będą działać. Ale przypisane będą do tego konta gdzie jest gold. Czyli do konta twojej córki (tak było, nie wiem czy jest).


    Skontaktuj się z M$, że omyłkowo wpisałeś na innym profilu suba :). W końcu masz dostęp do oby profili to chyba dla nich kłopotu zmienić nie będzie.. ?
     
  6. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3270
    Polubienia:
    1863
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Już kiedyś był ten temat poruszany i MS nie chce zmieniać goldów na kontach. Nic z tym nie zrobisz. Musisz przykuwać więcej uwagi do tego zanim zatwierdzasz do jakiego konta przypisuje. Zawsze przed ostatecznym zatwierdzeniem w górnym prawym rogu jest napisane do jakiego konta będzie to przypisane.
     
  7. exitcosmo

    exitcosmo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 16, 2015
    Posty:
    211
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Rybnik
    Zadzwoniłem w końcu do pomocy technicznej. Bez problemu przenieśli konto Gold z konta córki na moje , ale zrobili to w sposób dla mnie zaskakujacy , ale jakże dla mnie korzystny. Pan z obsługi zaproponował mi anulowanie subskrypcji na koncie córki i wysłanie mi nowego kodu. A więc jestem z Goldem dwa miesiące do przodu ;) Niech ktoś mi jeszcze powie ze Microsoft nie dba o swoich klientów.
     
  8. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3270
    Polubienia:
    1863
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Dobrze wiedzieć, że da radę coś z tym zrobić :D Pomyłki każdemu mogą się zdarzać. Świetnie, że Ci się udało :)
     
  9. imvho

    imvho Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2016
    Posty:
    87
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    To jest normalne. Nie ma dokładnych okresów Live Gold i dlatego dali ci taki jaki obejmuje najbliższy pakiet. Miałem to samo. I niżej wycinek z transcriptu po kontakcie z supportem:
    Kod:
    Emil: Alright.
    Emil: Let me cancel it.
    Emil: You redeemed the code last 11/17/2015.
    Emil: For 12 month subscription.
    Emil: So that is less than 12 months.
    Me: yes
    Emil: But I will give you a full 12-month token for this. 
     
Wczytywanie...

Poleć forum