1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

konto xbox gold

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez anfon, Grudzień 9, 2015.

  1. anfon

    anfon Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2015
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Witam,

    mam problem z kontem xbox gold,
    założyłem subskrypcje darmową na 1 mies. przez konto internetowe, i na koncie microsoft.com mam Xbox Live Gold.
    Ale na koncie account.xbox.com pokazuje mi tylko ze mogę kopić Xbox Live Gold.
    Jeśli próbuję kupić darmowy miesiąc, to pokazuje mi że nie można do jednego konta kupić drugi darmowy miesiąc. To samo jest na konsoli. Nie mogę korzystać z konta gold ani kupić nowego darmowego. Nie kumam o co chodzi, możne ktoś wie w czym problem?
    pozdrawiam,
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. WRUB5ON

    WRUB5ON Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2011
    Posty:
    1531
    Polubienia:
    683
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KALISZ
    Usun konto z konsoli i pobierz od nowa powinno byc ok

    Wysłane z Xperia Z za pomocą palców
     
  4. anfon

    anfon Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2015
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Dzięki WRUB5ON, niestety nic się nie zmieniło.
    Jak sprawdzam na konsoli subskrypcje to mi pokazuje tylko monit "dowiedz się więcej o xbox gold", jak przełączę to pokazuje tylko wariant płatny.
    Próbowałem już pisać do pomocy technicznej, ale oddzwonił do mnie jakiś nr +1(425)... chyba Kanada, ale nie dało się połączyć z konsultantem. Ktoś próbował się kontaktować z działem obsługi tech.?
    Macie jeszcze jakieś sugestie?
    Z góry dzięki.
     
  5. szuldi

    szuldi Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 19, 2009
    Posty:
    145
    Polubienia:
    53
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Jak zamowilem rozmowe z konsultantem to dzwonili do mnie tez z tego numeru, nie szlo sie polaczyc, zero sygnalu i rozlaczalo po kilkunastu sekundach. Dopiero za czwartym razem udalo mi sie polaczyc, do tego z babka gadajaca po angielsku, powiedziala mi tylko, ze polski konsultant jest niedostępny teraz, ze tak za 25 min bedzie i czy chce z nia zalatwic. Takze jakies problemy w polaczeniu sa chyba

    Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7047D przy użyciu Tapatalka
     
  6. anfon

    anfon Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2015
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Dokładnie miałem to samo, tyle ze mi powiedzieli ze muszę czekać 15 min. na polskiego konsultanta.
    Jestem w punkcie wyjścia.
     
Wczytywanie...

Poleć forum